| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

تکلیف نهایی ترابی و اسماعیلی فر با پرسپولیس روشن شد

مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر دو بازیکن تأثیرگذار در قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس راهی تراکتور شدند.

تکلیف نهایی ترابی و اسماعیلی فر با پرسپولیس روشن شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال شور در حالی روزهای آغازین خود را پشت سر گذاشت که بیشترین بحث درباره تمدید قرارداد یا جدایی بازیکنان قهرمان فصل گذشته فوتبال کشور پرسپولیس بود.

سرخپوشان پایتخت که تاکنون تنها موفق به تمدید قرارداد مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری شده اند در مذاکره با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر ناکام ماندند تا آنها با مبلغی قابل توجه تصمیم به حضور در تراکتور تبریز بگیرند.

هر دو بازیکن که در فصل گذشته بیش از ۸۰ درصد بازی‌ها در ترکیب اصلی سرخپوشان بودند پیشنهاد نزدیک به ۲۲ میلیارد تومانی باشگاه را نه تنها نپذیرفتند بلکه وساطت هوادار متمول هم جواب نداد تا در ازای دریافت دستمزدی بسیار سنگین و البته نقدی راهی تراکتور تبریز شوند.ترابی که روز گذشته پیام‌های متعددی از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد در نهایت اعلام کرد با تراکتور امضای قرارداد کرده است و دیگر نمی‌تواند بازگردد.

دانیال اسماعیلی فر هم رفتن را به ماندن ترجیح داد تا اینگونه سرخ‌ها با بحران جدی روبرو شوند. او نیز قرارداد خود با تراکتور را اضافه کرده است تا هز دو نفر، این هفته به عنوان خریدهای جدید تبریزی‌ها معرفی شوند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار