| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

اندریک: حالا باید به جام جهانی فکر کنیم

اندریک، ستاره تیم ملی برزیل، ابراز امیدواری کرد که تیمش به خوبی برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ آماده شود.

 اندریک: حالا باید به جام جهانی فکر کنیم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی اروگوئه رفت و پس از کسب مساوی بدون گل در وقت قانونی در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی باز بماند. 

این اتفاق ناکامی بزرگی برای ستاره‌های تیم ملی برزیل بود که امیدوار بودند بتوانند این بار به جام قهرمانی دست پیدا کنند اما حالا این فرصت را بار دیگر در اختیار تیم ملی آرژانتین قرار دهند که از عنوان قهرمانی‌شان در این مسابقات دفاع کنند و بتوانند این جام را با خودشان به خانه ببرند. 

 

m0kuerg4

اندریک پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما می‌خواهیم که برزیل را همیشه در بالاترین جایگاه ممکن قرار دهیم. ما همچنان به تلاش ادامه خواهیم داد و از حالا باید برای رقابت‌های جام جهانی آماده شویم. من می‌دانم که شرایط در حال حاضر بسیار سخت است اما امیدوارم که بتوانیم همچنان حمایت تمام مردم برزیل را داشته باشیم.»

تیم ملی اروگوئه با پیروزی برابر برزیل باید در مرحله نیمه نهایی روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان برود که رقیب قدرتمندی در این مسابقات نشان داده است و برنده این بازی هم به مصاف برنده تقابل تیم ملی آرژانتین و کانادا خواهد رفت که به عقیده بسیاری شاگردان لیونل اسکالونی هستند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار