| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

من عاشق استقلالم و هیچ وقت پرسپولیسی نبودم

حضور عضو جدید هیات مدیره استقلال در این باشگاه با حاشیه هایی همراه بوده است.

من عاشق استقلالم و هیچ وقت پرسپولیسی نبودم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مصطفی کارخانه، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ابتدا درباره وضعیت والیبال ایران صحبت‌هایی کرده است. او در خصوص اینکه سرمربی آینده تیم ملی والیبال باید ایرانی باشد یا خارجی، اظهار کرد: «من خودم مربی ایرانی هستم و دوست دارم سرمربی تیم ملی هم ایرانی باشد؛ اما با توجه به نظر اکثریت جامعه و انتظاراتی که وجود دارد باید به دنبال جذب یک مربی خارجی با رزومه و کارنامه‌دار بود. مردم حق دارند که از والیبال فقط پیروزی می‌خواهند. بر همین اساس باید منیت‌ها کنار گذاشته شود تا از همین امروز، آینده والیبال ایران ساخته شود.» کارخانه ادامه داد: «تنها بخشی از موفقیت یک تیم به مربی بستگی دارد. والیبال ورزشی بازیکن محور است و باید زمانی از مربی توقع موفقیت داشت که بازیکنان باکیفیتی در اختیار داشته باشد.»

اما بحث اصلی رسانه‌ها با مصطفی کارخانه به حضورش در هیأت مدیره باشگاه استقلال اختصاص دارد. کارخانه پیرامون این موضوع نیز ابراز کرد: «از هواداران استقلال می‌خواهم دعا کنند که هم من و هم سایر مدیران باشگاه استقلال موفق شویم. همه تلاش ما شادی آنهاست و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.»

درباره کارخانه گفته می‌شود که هوادار پرسپولیس است. او این موضوع را تکذیب کرده: «من هیچ وقت پرسپولیسی نبودم. سال‌ها پیش گفتم که هم طرفدار پرسپولیس و هم طرفدار استقلال هستم. اتفاقاً دوستان من مثل علی جباری، غلامرضا فتح‌آبادی و حتی پدر فرهاد و فرزاد مجیدی همگی استقلالی هستند.»

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال بابت حضورش در هیأت مدیره این گونه از خود دفاع کرد: «من فرد بی‌تجربه‌ای نیستم و سال‌ها به عنوان عضو هیأت مدیره در باشگاه‌هایی همچون صباباتری فعالیت کرده‌ام و در هیأت رئیسه فدراسیون والیبال نیز حضور داشتم. اتفاقاً قبل از اینکه والیبالیست شوم بازیکن فوتبال بوده‌ام و حتی در تیم فوتبال منتخب نیروهای مسلح بازی کرده‌ام. الان هم عاشق استقلال هستم و برای موفقیت این تیم همه تلاشم را به کار خواهم گرفت.»

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار