| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

نکونام مجبور شد این ۲ مهاجم استقلال را نگه دارد

پس از هایجک جواد آقایی پور از سوی تیم سپاهان، انتظار می‌رفت جواد نکونام برای جذب مهاجم دیگری اقدام کند، اما در لیست سرمربی استقلال مهاجم وجود ندارد.

نکونام مجبور شد این ۲ مهاجم استقلال را نگه دارد

​به گزارش آرمان ملی آنلاین، جواد نکونام در شرایطی لیست جدید خود را در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داده که گفته می‌شود در فهرست جدید او خبری از جذب مهاجم تخصصی نیست؛ به‌طوری‌که زمزمه‌هایی درباره انجام مذاکره با محمدمهدی لطفی، وینگر جوان فصل گذشته آلومینیوم اراک به گوش می‌رسد.

 همچنین گفته می‌شود که مدیران باشگاه استقلال با یک وینگر بوسنیایی هم به توافق رسیده‌اند اما آنچه مشخص است اینکه فعلاً خبری از جذب مهاجم تخصصی نیست و اگر این رویه ادامه پیدا کند، دور از ذهن نیست که قرارداد رمضانی و بابایی تمدید شود و آبی‌ها با ۴ مهاجم فصل گذشته خود کارشان را در فصل آتی هم پیش ببرند. این در حالی است که در پایان مسابقات لیگ بیست و سوم نکونام اعلام کرد بابایی و رمضانی در لیست خروج قرار خواهند گرفت و بازیکنانی با کیفیت بالاتر به تیم اضافه خواهند شد. پیمان بابایی و آرمان رمضانی در نیم فصل گذشته نیز در لیست خروج نکونام قرار داشتند که با انتقاد سرمربی آبی‌ها به علی خطیر و اتهام به جذب نکردن بازیکن، بابایی و رمضانی از لیست خروجی باشگاه خط خوردند. اما با پایان فصل این انتظار می‌رفت در لیست جواد نکونام نام مهاجم به چشم بخورد که گویا پس از شکست باشگاه استقلال در جذب جواد آقایی پور و هایجک این بازیکن از سوی سپاهان، مهاجم دیگری در لیست سرمربی آبی پوشان پایتخت وجود ندارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار