| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

لیست دوم نکونام لو رفت؛ قائدی پرید!

​از این جمع استقلالی ها با محمد حسین اسلامی قرارداد بستند و میلاد زکی پور نیز با مسوولان این باشگاه به توافق رسیده و قرار است رسما قرارداد خود را امضا کند اما در بقیه موارد موانع بزرگی وجود دارد. نشست بین سرمربی استقلال و مدیران این باشگاه برای ارائه فهرست دوم نقل و انتقالات

لیست دوم نکونام لو رفت؛ قائدی پرید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، از این جمع استقلالی ها با محمد حسین اسلامی قرارداد بستند و میلاد زکی پور نیز با مسوولان این باشگاه به توافق رسیده و قرار است رسما قرارداد خود را امضا کند اما در بقیه موارد موانع بزرگی وجود دارد.

نشست بین سرمربی استقلال و مدیران این باشگاه برای ارائه فهرست دوم نقل و انتقالات برگزار می شود.

جواد نکونام در جلساتی که در چند هفته اخیر با مدیران استقلال داشت نام نفرات مختلف را برای نقل و انتقالات ارائه کرد.نفراتی مثل مهدی قایدی، محمد کریمی، محمد حسین اسلامی، میلاد زکی پور، جواد آقایی پور، محمد دانشگر، سامان فلاح و چند لژیونر در فهرست سرمربی استقلال قرار داشتند که البته از این جمع استقلالی ها با محمد حسین اسلامی قرارداد بستند و میلاد زکی پور نیز با مسوولان این باشگاه به توافق رسیده و قرار است رسما قرارداد خود را امضا کند اما در بقیه موارد موانع بزرگی وجود دارد.

از بین این نفرات دانشگر با سپاهان قرارداد دارد و حضور او در استقلال منتفی است، آقایی پور نیز با مدیران سپاهان توافق کرده و باشگاه گل گهر هم رقم سنگینی برای رضایتنامه سامان فلاح تعیین کرده است. تکلیف نفراتی مثل قائدی هم مشخص است و حضور این بازیکن در استقلال تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.

با این شرایط سرمربی استقلال قرار است نشستی دیگر با مسئولان باشگاه استقلال برگزار و لیست دوم خود را به مسئولان باشگاه ارائه کند.همچنین در این جلسه قرار است مسائل مختلف تیم استقلال برای فصل اینده مورد بررسی قرار بگیرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار