| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

ضرب الاجل قاطع درویش به بیرانوند و ترابی

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان می‌گوید پرسپولیس تا آخر هفته منتظر پاسخ علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی می‌ماند.

ضرب الاجل قاطع درویش به بیرانوند و ترابی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت ترابی و بیرانوند گفت: این‌ها را اجازه بدهید تا هفته آینده مشخص می‌شود. ما یک نامه‌ای دادیم که تا آخر هفته منتظر هستیم و به ما اعلام کنند که قطعا می‌آیند یا نه. آنها سال‌ها بازیکن ما بودند و از بهترین بازیکن‌ها هستند. حق انتخاب دارند ولی چون اصالتا هم پرسپولیسی هستند و هم علاقه‌مندی‌شان را بارها ثابت کردند تا آخر هفته منتظر می‌مانیم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود دانیال اسماعیلی‌فر از تمدید نکردن با پرسپولیس پشیمان است، گفت: اصلا بحث پشیمانی نیست. چه پشیمانی‌ای؟ طرف می‌آید دو سال،سه سال، پنج سال بازی می‌کند اینجا و یک موقعیتی فراهم می‌شود که فکر می‌کند برایش بهتر است.

او ادامه داد: اگر بیایند هم محبت می‌کنند چون باید از مبالغ خیلی هنگفتی بگذرند. ما اینجا از اول هم گفتیم حدی داریم و فراتر نمی‌توانیم برویم چون قانون به ما اجازه نمی‌دهد. از این جهت آنها می‌توانند انتخاب کنند اما چون امتیاز پرسپولیسی بودنش متمایز و برجسته است، انتخاب می‌کنند. ما اعلام آمادگی کردیم که با افتخار در خدمت‌شان باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: ما همه تلاش‌مان این است که یک تیم درخور نام پرسپولیس داشته باشیم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که خارج از فضای دلالی و حاشیه، یک تیم خوب و با کیفیت که نام پرسپولیس را در آسیا برجسته کند، بسازیم.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار