| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت استقلال: جای خطیر بودم نکونام را برکنار می کردم

ادموند اختر مهاجم اسبق استقلال گفت: جواد نکونام در لالیگا بازی کرده است و به خوبی می داند قوانین به او اجازه نمی دهد علیه مدیریت باشگاه صحبت کند.

پیشکسوت استقلال: جای خطیر بودم نکونام را برکنار می کردم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ادموند اختر در مورد شرایط این روزهای استقلال در فصل نقل و انتقالات به خبر ورزشی گفت: از دور که ما می شنویم و می بینیم به نظر اوضاع چندان خوب نیست و به نظر بازیکنانی که گرفته اند نمی توانند به استقلال کمک کنند.

او در مورد اینکه گفته می شود این خریدها برخلاف نظر جواد نکونام بوده اند هم گفت: ببینید در مورد اینکه بدون نظر سرمربی خرید شده باید بگویم در تمام دنیا فقط یکی دو نفر را سرمربی جذب می کند و سایر بازیکنان با نظر کمیته فنی جذب می شوند.

مهاجم اسبق استقلال ادامه داد:  در فوتبال ایران کمیته فنی نداریم و به همین دلیل سرمربی از بازیکن و کادر رسانه تا حتی آبدرچی و دربان باشگاه را خودش انتخاب می کند. استقلال اینقدر پیشکسوت خوشنام دارد که می توانند روی جذب بازیکن نظر بدهند. به نظرم کسانی که برای کمیته فنی باشگاه انتخاب می شوند باید وضعیت مالی خوبی داشته باشند تا دچار فساد نشوند.

اختر در مورد عملکرد جواد نکونام در فصلی که گذشت هم گفت: کسی که سرمربی تیمی پرهوادار می شود از او انتظار می رود فوتبال خوبی بازی کند و در نهایت قهرمان شود، ما فصل قبل نه خوب بازی کردیم و  نه قهرمان شدیم.

او در پاسخ به این سوال که اگر مدیرعامل استقلال بود، آیا با نکونام ادامه می داد یا نه گفت: اگر جای علی خطیر بودم همان روزی که نکونام علیه ام مصاحبه کرد برکنارش می کردم. جواد در لالیگا بازی کرده است و به خوبی می داند قوانین به او اجازه نمی دهد علیه مدیریت باشگاه صحبت کند، حتی اگر آن حرف ها درست باشد. ژاوی قبل از یکی از بازی ها گفت بارسلونا توان رقابت با رئال مادرید را ندارد و  او را در پایان فصل عوض کردند. اما وقتی نکونام تا آخر فصل ماند او را برای فصل آینده حفظ می کردم، چون او بهترین گزینه بین سرمربی های داخلی است.

اختر در مورد اینکه می گویند اراده ای وجود دارد که استقلال قهرمان نشود هم گفت: این صحبت ها را قبول ندارم. می شود بگویید اگر استقلال نساجی را می برد چه کسی می خواست اجازه ندهد این تیم قهرمان شود؟ این صحبت ها را من هرگز قبول نداشته و ندارم.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار