| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

شفاف سازی بادامکی درباره بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر

حسین بادامکی معاون پرسپولیس به مشکل حضور سرمربی اسپانیایی در ایران واکنش نشان داد.

شفاف سازی بادامکی درباره بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حسین بادامکی درمورد مشکل تاخیر در آمدن خوان کارلوس گاریدو به تهران اظهار کرد: ظاهرا این مسایل فقط در باشگاه پرسپولیس اتفاق می‌افتد. به هر حال یک پروسه‌ای دارد و شورای برون‌مرزی فردا جلسه دارند و ما هم نامه‌هایی را از سمت باشگاه ارسال کردیم  و فردا در شورا مطرح می‌شود. مجوز گاریدو به محض اینکه صادر شود بقیه کارها انجام می‌شود که مربی اسپانیایی به تهران بیایند.

معاون باشگاه پرسپولیس درخصوص شایعه جدایی بیرانوند ترابی و اسماعیلی‌فر گفت: ما هم شنیدیم ولی هنوز مشخص نیست که این عزیزان می‌خواهند بروند یا بمانند. نه خودشان تکلیف را روشن می‌کنند و نه باشگاه می‌تواند از این طریق مسیر را پیدا کند. من فکر می‌کنم تا فردا پس فردا نهایتا قطعی می‌شود و انشالله با شرایطی که اعلام کردیم بمانند.

بادامکی درخصوص خبرهای برخی از پیج‌های هواداری و توقع از هواداران پرسپولیس گفت: خبرهای فیک خیلی زیاد شده مخصوصا دو سه کانال که ظاهرا از طریق چند ایجنت اداره می‌شود و آقایانی که دوست دارند علیه باشگاه بنویسند در آن پیج‌ها و کانال‌ها فعالیت می‌کنند که به هواداران پرسپولیس استرس بدهند و نگران کنند اما مطمئن باشید که تمام تلاشمان را می‌کنیم که در فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را جذب کنیم ضمن اینکه باید توجه کنیم که پرسپولیس احتیاج ندارد که برای جذب یک بازیکن خودش را به در و دیوار بزند. باشگاه پرسپولیس باید نقطه ضعف‌ها را برطرف کند.

 

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار