| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

واکنش غیرمنتظره بیرانوند به حواشی این روزها

علیرضا بیرانوند هیچ واکنشی به اتفاقات اخیر میان او باشگاه پرسپولیس نشان نداده است.

واکنش غیرمنتظره بیرانوند به حواشی این روزها

​به گزارش آرمان ملی آنلاین، بیرانوند این روزها در صدر اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران قرار دارد و تقریبا هر روز اخبار مختلفی در خصوص گلر شماره یک تیم ملی می شنویم. بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس علیرضا رفتار جالبی از خودش نشان داد. بیرانوند که این روزها به شدت مورد غضب هواداران پرسپولیس قرار گرفته و پرسپولیسی ها دل پری از گلر تیمشان دارند، از سوی مدیران پرسپولیس هم مورد هجمه قرار گرفته و مدیران این باشگاه علاقه ای به بازگشت بیرانوند ندارند.

در مورد بیرانوند یک روز گفته می شود در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد. روز بعد خبر از توافق او با تراکتور و حتی گرفتن پیش پرداخت می دهند. از مذاکره بیرانوند با سپاهان و فولاد صحبت می شود و می گویند او با یحیی گل محمدی توافق کرده است. با این حال در همه این مدت علیرضا که به شدت هم تحت فشار و انتقاد قرار گرفته، کوچکترین واکنشی به اخبار مربوط به خودش و ماجرای فسخ قراردادش با پرسپولیس نشان نداده است.

بیرانوند این روزها به همراه خانواده اش راهی آنتالیا شده تا به دور از هیاهو استراحت کند و چند روزی از فضای فوتبال ایران دور باشد. گلر شماره یک تیم ملی بامداد سه شنبه به تهران بازمی گردد و به احتمال زیاد تا پایان هفته وضعیتش برای فصل آینده مشخص خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار