| کد مطلب: ۱۱۲۲۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

استقلال به این دو دلیل قهرمانی را از دست داد

پیشکسوت و کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال می‌توانست به قهرمانی برسد گفت: اختلافات داخلی و اشتباهات داوری جام را از استقلال گرفت

استقلال به این دو دلیل قهرمانی را از دست داد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، صادق ورمزیار در گفت و گویی در خصوص عملکرد استقلال در لیگ بیست و سوم گفت: استقلال تنها ۵ دقیقه با قهرمانی فاصله داشت اما یک اشتباه کمک داور جام را از استقلال گرفت تا این تیم به عنوان دومی دست پیدا کند. البته استقلال در طول این فصل روزهای سختی را پشت سر گذاشت و اختلافات داخلی بیشتر باعث شد تا این تیم قهرمانی را از دست بدهد. لجبازی ها ، خود خواهی ها و یک دل نبودن مدیریت با کادر فنی و بازیکنان تیم را از مسیر اصلی دور کرد. استقلال با قهرمان نشدن تاوان این اختلافات را داد و امیدوارم مدیران آینده استقلال از این تجربه تلخ بخوبی درس گرفته باشند .

استقلال در نقل و انتقالات ضعیف بود

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد ضعیف آبی پوشان در جذب بازیکن گفت : متاسفانه دامنه اختلافات داخلی آنقدر زیاد بود که باعث شد آبی ها در جذب بازیکن هم ضعیف عمل کنند .اورنف را به راحتی از دست دادیم و نتوانستیم در جذب یک هافبک خلاق و طراح بدرستی عمل کنیم .کمبود مهاجم در استقلال کاملا حس میشد و تنها در درون دروازه و خط دفاع خیالمان راحت بود.نکونام اگر می خواهد در فصل آینده موفق باشد باید به سرعت نقاط ضعف تیمش را پوشش دهد بازیکنانی جذب کند که تاثیر گذار باشند نه نیمکت نشین محض .تجربه تلخ این فصل درس بزرگی برای نکونام بود و او باید از این تجربه بهترین استفاده را برای فصل آینده داشته باشد .

اشتباهات داوری امتیازاتی از استقلال گرفت

ورمزیار با انتقاد از عملکرد ضعیف داوران در این فصل گفت : متاسفانه اکثر تیم ها از داوری شکایت داشتند و معتقد بودند داوران در این فصل عملکرد خوبی نداشتند .استقلال یکی از تیم های بود که در این فصل از اشتباهات داوری متضرر شد و امتیازات زیادی را از دست داد و به حقش نرسید .مشکل داوری ما زیاد شده و تنها راهی که برای حل این معضل باقی مانده آوردن سیستم «وی ای ار » است که می تواند در صحنه های بحث برانگیز اشتباهات داوری را به حداقل برساند .نبود این سیستم به فوتبال ما ضربه زده و دیدیم که یک تیم این فصل از این اشتباهات چند امتیاز کسب کرد بنابراین باید امیدوار باشیم که مسولان فوتبال کشور به وعده خود عمل کنند و از فصل آینده از این سیستم در لیگ استفاده کنند.

پیشرفت چشمگیری در لیگ وجود نداشت

وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ بیست و سوم نسبت به فصل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته یا خیر گفت: متاسفانه فوتبال ما با توجه به زیرساختی که دارد نتوانسته رشد قابل توجهی داشته باشد ، نبود امکانات ، نداشتن استادیوم‌های استاندارد و نبود بازیکنان بزرگ خارجی اجازه نداده فوتبال ما پیشرفت کند .چندین سال است که فوتبال ما یک ستاره یا بازیکنی که بتواند با خلاقیت هایش همه را به وجد بیاورد وجود نداشته و همین مسائل باعث شده که خیلی ها دیگر علاقه ای به تماشای فوتبال داخلی نداشته باشند . باید از فوتبال عربستان درس بگیریم که چه پیشرفتی کرده اند که حالا همه دنیا بازیهای لیگ عربستان را دنبال می کنند اما خود ما علاقه ای به تماشای لیگ خودمان نداریم .

غیبت حسینی در تیم ملی عجیب است

ورمزیار در پایان و در خصوص نفرات دعوت شده به تیم ملی گفت: هر لیستی که داده می شود همیشه عده ای نسبت به آن انتقاد دارند و آن را کامل نمی دانند اما در این لیست یک علامت تعجب وجود دارد آن هم نبود سید حسین حسینی در تیم ملی است. او در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران است و جای بحث دارد که چرا به تیم ملی دعوت نشده است. حسینی در این فصل کمترین گل خورده را داشته و اینکه او به تیم ملی دعوت نمی شود را سرمربی تیم ملی باید پاسخگو باشد .

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار