| کد مطلب: ۱۰۶۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

تکلیف سوارز مشخص شد | برزیل را ترک می کند یا ماندگار می‌شود؟

سوارز تا پایان سال 2024 با گرمیو قرارداد دارد با این حال، باشگاه موافقت کرده است که این تاریخ را تغییر دهد تا او بتواند یک سال زودتر برزیل را ترک کند.

تکلیف سوارز مشخص شد | برزیل را ترک می کند یا ماندگار می‌شود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سوارز تا دسامبر که فصل به پایان می‌رسد در برزیل خواهد ماند اما به یک شرط: پایان قراردادش را پیش‌بینی کند و بتواند بازیکن آزاد شود. این بازیکن اروگوئه‌ای با گرمیو تا پایان سال 2024 قرارداد امضا کرد، با این حال، باشگاه موافقت کرده است که این تاریخ را تغییر دهد تا او بتواند یک سال زودتر برزیل را ترک کند.

به نقل از ورزش سه، در این شرایط اگر این مهاجم تصمیم به قرارداد با اینتر میامی بگیرد، گرمیو چیزی برای این انتقال دریافت نخواهد کرد.

سوارز در ژانویه 2023 وارد برزیل شد و شرایط خاصی را تجربه کرد. ابتدا شایعاتی مبنی بر احتمال خروج او به دلیل مصدومیت زانو وجود داشت و سپس پیشنهاد اینتر میامی مطرح شد؛ جایی که او با مسی و دیگر هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا بازی خواهد کرد.

استخدام این فوتبالیست برای گرمیو بسیار مهم بود و توجه زیادی به این باشگاه برزیلی به دلیل حضور سوارز جلب شد. علی‌رغم مشکلات جسمانی، او با 16 گل و 9 پاس گل در 32 بازی، رهبر تیم و یکی از بهترین گلزنان تیمش بوده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار