| کد مطلب: ۱۰۶۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

بوسه‌ای که پایان مشاجرات در رئال مادرید شد + عکس

یوپیس، مربی دروازه‌بانان رئال مادرید، با یک حرکت غیرمنتظره به حواشی اخیر خاتمه داد

 بوسه‌ای که پایان مشاجرات در رئال مادرید شد + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مشاجره لفظی لوئیز یوپیس، مربی دروازه‌بانان رئال مادرید با آندری لونین یکی از اتفاقات پرحاشیه تمرین روز گذشته این تیم بود که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای داشت. یوپیس برای اینکه این حواشی فروکش کرده و آسیبی به تیم نزند امروز با یک حرکت غیرمنتظره دلخوری به وجود آمده را از دل دروازه‌بان تیمش درآورد.

به نقل از ورزش سه، یوپیس روز گذشته به خاطر اشتباهات لونین (به ویژه روی گل اول میلان) او را حدود 10 دقیقه به باد انتقاد گرفت. ویدیوی این اتفاق توسط مارکا منتشر شد و با واکنش‌های بسیار زیادی همراه بود.

یک روز بعد از این اتفاق، یوپیس تصمیم گرفت تمرین دروازه‌بانان را بعد از دلجویی از لونین آغاز کند. دروازه‌بانان رئال در کنار زمین مشغول آماده شدن برای آغاز تمرین بودند و لونین نیز در کنار آنها روپایی می‌زند. مربی خبرساز رئالی‌ها نیز چند قدم آن طرف‌تر برای انجام کاری که در ذهن داشت با خود کلنجار می‌رفت.

با توجه به اتفاقات روز گذشته، تک تک این لحظات توسط دوربین خبرنگار مارکا ثبت می‌شود؛ لحظاتی که در نهایت به یک آشتی کنان دوستانه ختم شود. یوپیس بعد از کلنجار رفتن با خودش سرانجام تصمیم نهایی را گرفت و سمت لونین رفت. او دروازه‌بان تیمش را در آغوش گرفته و صورتش را بوسید و به همه چیز پایان داد.

لونین و یوپیس در طول فصل اخیر رابطه بسیار خوبی باهم داشتند و به نظر نمی‌رسید که مشاجره روز گذشته تاثیر زیادی روی کیفیت این رابطه بگذارد. با این وجود مربی دروازه‌بانان رئال مادرید ترجیح داد همان طور که روز گذشته خبرساز شده بود، موضوع را شخصا با یک حرکت غیرمنتظره دیگر به پایان برساند.

zndnix0b

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار