| کد مطلب: ۱۰۶۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوستن هم‌بازی قدیمی مسی به دو بازیکن ایرانی

اینترمیامی بعد جذب مسی مجبور به فسخ قرارداد با رودولفو پیزارو شد.

پیوستن هم‌بازی قدیمی مسی به دو بازیکن ایرانی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، باشگاه اینترمیامی رسما جدایی رودولفو پیزارو، هافبک مکزیکی، خود را اعلام کرد.این در حالی ست که بعد از انتقال لیونل مسی به اینتر میامی همه بازیکنان این تیم خوشحال بودند جز یک نفر؛ رودولفو پیزارو، بازیکنی که باید جور حضور فوق ستاره را کشیده و از اینتر میامی جدا می شد. او امروز چمدان های خود را بست و میامی را به مقصد آتن ترک کرد.

به نقل از ورزش سه، MLS فقط به 3 بازیکن از هر باشگاه اجازه می دهد تا سقف دستمزد را دریافت کنند و اینترمیامی بعد از جذب مسی مجبور به فسخ قرارداد یکی از 3 بازیکن خود بود که شامل این قانون می شدند. این بازیکن بدشانس هم کسی نبود جز رودولفو پیزارو که آ.ا.ک آتن را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است.

باشگاه اینترمیامی امروز با انتشار عکسی از رودولفو پیزارو با این بازیکن خداحافظی کرد تا جدایی هافبک مکزیکی رسما تایید شود.

پیزارو فردا راهی آتن خواهد شد تا قرارداد خود را با باشگاه جدیدش امضا کند. طرفین برای قراردادی 2 ساله با امکان تمدید یک سال دیگر به توافق رسیده اند.

هافبک مکزیکی اینتر میامی در تیم جدید خود با دو بازیکن ایرانی هم تیمی خواهد شد. میلاد محمدی و احسان حاج صفی، دو ملی پوش ایرانی تیم آ.ا.ک آتن هستند که در فصل جدید هم در این تیم حضور خواهند داشت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار