| کد مطلب: ۱۰۸۵۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با «آرمان ملی»: تغییر گل محمدی به هیچ وجه صحیح نیست

افت کیفیت فنی تیم پرسپولیس در این فصل و عدم نتیجه گیری باعث شده موضوع تغییر سرمربی مدافع عنوان قهرمانی مطرح شود. این در حالی است که نام برانکو ایوانکویچ همواره در کنار حواشی تیم پرسپولیس مطرح می شود.

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با «آرمان ملی»: تغییر گل محمدی به هیچ وجه صحیح نیست

«آرمان ملی» برای بررسی دلایل افت کیفیت تیم پرسپولیس و احتمال تغییر سرمربی این تیم با ناصر ابراهیمی، مربی سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت وگو کرده است. ابراهیمی معتقد است:« تغییر گل محمدی به هیچ عنوان صحیح نیست. چرا وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد همه کادر فنی را مقصر می دانند.

این در حالی است که مدیریت باشگاه و بازیکنان در عدم نتیجه گیری پرسپولیس در این فصل نقش مهمی داشته اند. در ابتدا باید همه جوانب و دلایل ناکامی یک تیم را در نظر گرفت  سپس به سراغ کادر فنی رفت. در شرایط کنونی عنوان می شود که پرسپولیس مهاجم ندارد و نسبت به مدیران و مربی تیم انتقاد می کنند که چرا مهاجم جذب نمی کنند. این در حالی است که باید پرسید پول خرید مهاجم قرار است از چه طریقی تأمین شود؟

آیا اصلأ باشگاه پرسپولیس از چنین توانایی برخوردار است که بتواند یک مهاجم خوب خارجی جذب کند؟هنگامی که تیم هم شکست می خورد همه چیز را گردن مربی می اندازند. سوال این است که مگر مربی در زمین بازی می کند که وقتی شکست می خورد باید مربی را مقصر دانست؟».

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار