| کد مطلب: ۱۱۴۳۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

بازیگر سرشناس درگذشت

دیوید هریس که برای بازی در نقش کوچیز در فیلم کلاسیک «سلحشوران» در سال ۱۹۷۹ شناخته می‌شد، بر اثر ابتلا سرطان در خانه‌اش در شهر نیویورک درگذشته است.

بازیگر سرشناس درگذشت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فیلم «سلحشوران» بر اساس رمانی به همین نام اثر سال ۱۹۶۵ سول یوریک، داستان یک باند خیابانی شهر نیویورک را روایت می‌کند که پس از تحت تعقیب شدن به اتهام قتل، ماموریت دارند از برانکس به جزیره کانی سفر کنند.

این فیلم پس از اکران خود مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت، اما بعداً مورد استقبال طرفداران پرشور قرار گرفت و اکنون نمره ۸۸ درصد در وبسایت ثبت آرای منتقدان راتن تومیتوز را در اختیار دارد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، دیوید دومینیک هریس در ۱۸ ژوئن ۱۹۴۹ در شهر نیویورک به دنیا آمد. او در دبیرستان هنرهای نمایشی تحصیل کرد، جایی که یک معلم انگلیسی به او پیشنهاد پیوستن به بخش نمایش را داد. اولین نقش مهم هریس در سال ۱۹۷۶ در فیلم تلویزیونی نامزد جایزه امی «قاضی هورتون و پسران اسکاتسبورو» رقم خورد. او در سال ۱۹۷۷  در نمایش «سرویس مخفی» با بازی مریل استریپ و جان لیتگو بازی کرد و  تنها چند سال بعد بود که از سوی والتر هیل برای بازی در فیلم «سلحشوران»  انتخاب شد.

هریس در دهه‌های ۱۹۸۰، ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ در فیلم‌هایی ظاهر شد، از جمله «بروبیکر» در دهه ۱۹۸۰، «داستان یک سرباز» در سال ۱۹۸۴، «کوئیک سیلور» در سال ۱۹۸۰ و «جیمز وایت در سال ۲۰۱۵». او در تلویزیون هم در قسمت‌هایی از سریال «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» ظاهر شد.

 

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار