| کد مطلب: ۱۱۴۳۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد

رونمایی از جایگزین ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در «شهرزاد» ساخت ترکیه/ عکس

در نسخه ترکی سریال «شهرزاد»، سیمای بارلاس در نقش شهرزاد، اسماعیل حاجی‌اوغلو در نقش قباد، ایتاچ شاشماز در نقش فرهاد، تامر لونت در نقش بزرگ آقا و بورجو کاورار در نقش شیرین بازی می‌کنند.

رونمایی از جایگزین ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در «شهرزاد» ساخت ترکیه/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، کمپانی OGMPicturs اخیرا امتیاز ساخت نسخه ترکی سریال «شهرزاد» را خریداری کرده و تصاویری از عوامل این سریال را که این روزها مشغول برگزاری جلسات دورخوانی برای تسلط بر نقش‌هایشان هستند منتشر شده است.

untitled

در کنار این تصاویر، اسامی رسمی بازیگران ایفاگر نقش‌های اصلی این سریال هم اعلام شده. «سیمای بارلاس» قرار است به جای ترانه علیدوستی، نقش شهرزاد را در نسخه ترکی بازی کند. این بازیگر اولین‌بار سال 2014 در سریال ترکی «گوزل» ایفای نقش کرده و بعدتر در «حیات بازن تاتلیدیر»، «آدی افسانه»، «زالم استانبول»، «عزیز»، «اومر» و … هم حضور داشته است.

«اسماعیل حاجی‌اغلو» در نقش قباد مقابل دوربین خواهد رفت؛ نقشی که شهاب حسینی در سریال «شهرزاد» بازی کرده بود. حاجی‌اغلو در فیلم‌ها و سریال‌های «عشق و افتخار»، «داستان‌های استانبول»، «کودک،ققنوس»، «محکوم»، «آیلا دختر جنگ» و «پرنسس بدون تاج» بازی کرده است.

نقش فرهاد که در نسخه ایرانی «شهرزاد» در اختیار مصطفی زمانی بود در این نسخه ترکی به «آیتاچ شاشماز» واگذار شده؛ بازیگری که از 19 سالگی با بازی در سریال‌ «حکیم اوغلو» به شهرت رسیده است. او در سریال‌های «قول»، «بازی بخت» و … هم بازی کرده است.

نقش «بزرگ‌آقا» با بازی درخشان علی نصیریان در نسخه ترکی به «تمر لونت» رسیده است؛ بازیگر 75 ساله‌ای که در سریال‌های «خواب‌ زمستانی» و «جزیره ذرت» حضور داشته است. بازی در نقش شیرین هم به «بورکو کاورار» واگذار شده؛ نقشی که در نسخه اصلی توسط پری‌ناز ایزدیار ایفا شده بود.

مهمت چویک، آیشگول یونسال، شهسووار آکتاش، اوزلم توکاسلان، پینر کاگلر‌، گنسیترک مرمر یا گمور‌، اوز باسماچی، گوخان بکلتنلر، زینب دریفی زهری، باتوهان بایار و سامی اکسو هم سایر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستانی که از این سریال منتشر شده، ماجراها عین‌به‌عین طبق داستان «شهرزاد» حسن فتحی روایت می‌شود. ماجرا از این قرار است که شهرزاد به عنوان یک زن جوان قوی و امیدوار در دانشکده پزشکی تحصیل می‌کند و با معشوقش فرهات رویای آینده‌ خوش را در سر می‌پروراند. حکم اعدام فرهات که بی‌گناه است تمام زندگی آنها را زیرورو می‌کند. شهرزاد ناامیدانه از بویوک بی‌یا همان بزرگ آقا که به خاطر نفوذ خود مشهور است کمک می‌گیرد تا فرهات را از چوبه دار نجات دهد، با این‌حال واقعیتی وجود دارد که او نمی‌داند. هیچ کار خیری که بویوک بی انجام دهد بی‌پاداش نمی‌ماند. ازدواج ناموفق دختر بویوک با نام شیرین و برادرزاده اش قباد باید با نقشه‌ای که او برای محافظت از امپراتوری خود ترتیب داده ترکیب شود و به این ترتیب زندگی همه به شدت دچار تغییر خواهد شد و هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود.

این سریال به کارگردانی چاغری ویلا لوستوالی و نویسندگی پلین گولکان، لارا بولوت و باتوهان اوزبای در کمپانی OGMPicturs تولید می‌شود و از star tv پخش خواهد شد.

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار