| کد مطلب: ۱۱۴۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

ترمز «زودپز» رامبد جوان را کشیدند/ توقف اکران!

فیلم «زودپز» ششمین ساخته سینمایی رامبد جوان که اکران خود را هفدهم مهرماه در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده، طی ده روز توانست با جذب بیش از 1 میلیون مخاطب فروش خود را از مرز 62 میلیارد تومان عبور دهد

 ترمز «زودپز» رامبد جوان را کشیدند/ توقف اکران!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فروش استثنایی فیلم «زودپز» در کمتر از 10 روز و استقبال بیش از حد مخاطبان از آن موجب شد تا چند پردیس سینمایی سانس‌های دیگر فیلم‌ها به این فیلم اختصاص دهند، اتفاقی که موجب شد سازمان سینمایی وارد عمل شود و سینماهای متخلف را از نمایش «زودپز» محروم و لینک بلیت فروشی آن‌ها را مسدود کند.

 فیلم «زودپز» ششمین ساخته سینمایی رامبد جوان که اکران خود را هفدهم مهرماه در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده، طی ده روز توانست با جذب بیش از 1 میلیون مخاطب فروش خود را از مرز 62 میلیارد تومان عبور دهد. استقبال بیش از حد مخاطبان از فیلم رامبد جوان موجب شد تا برخی از سینماهای نمایش‌دهنده اقدام به افزایش سانس‌های این فیلم کنند، با این اقدام در واقع سانس دیگر فیلم در اختیار فیلم «زودپز» قرار گرفت.

افزایش غیرقانونی سانس‌های فیلم «زودپز» توسط سینماهایی چون «هدیش»، «گالریا»، «چارسو» و «نیاش مال» موجب شد تا سازمان سینمایی وارد عمل شود و دستور به توقف نمایش آن در این سینماها بدهد. طبق دستور صادر شده بلیت‌فروشی این فیلم در سینماهای نامبرده متوقف شده است.

طبق گزارش منتشر شده در روزنامه دیجیتالی«سینما» طی دو روز گذشته برخی از سینماها تمامی سانس‌های خود را به فیلم «زودپز» اختصاص داده‌اند که همین امر اعتراض صاحبان و تهیه‌کننده‌های دیگر فیلم‌ها را در بر داشته است.

برخلاف اخبار منتشر شده فیلم «زودپز» به لحاظ محتوایی مشکلی برای ادامه اکران ندارد و سازمان سینمایی درصد است تا در روزهای پیش رو با رسیدگی به تخلف انجام شده ، مشکل نمایش «زودپز» را در سینماهای متخلف حل کند.

فیلم «زودپز» با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده از ابتدای اکران خود تا پایان روز جمعه 27 مهرماه 14 هزار و 881 سانس نمایش در 613 سالن در سینماهای سراسر کشور داشته است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار