| کد مطلب: ۱۱۴۱۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

کارگردان «خاتون» با عاشقانه پر ستاره «تاسیان» آمد/ پخش از شبکه نمایش خانگی

با رونمایی از اولین تیزر سریال عاشقانه تاریخی «تاسیان» به کارگردانی تینا پاکروان سازنده سریال موفق «خاتون» در روز پنجشنبه 19 مهر، این سریال به‌زودی در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

کارگردان «خاتون» با عاشقانه پر ستاره «تاسیان» آمد/ پخش از شبکه نمایش خانگی

 به گزارش آرمان ملی آنلاین،  در اولین تیزری که از سریال «تاسیان» به کارگردانی تینا پاکروان منتشر شده، دختری را با پیرهن سفید و کلاه حصیری روی سر می‌بینیم درحالیکه کنار کلبه‌ی کوچکی در خطه‌ی سرسبز شمال ایستاده است. صدای موسیقی قدیمی از گرامافونی پخش می‌شود و خواننده گیلانی حس‌وحال این صحنه را تکمیل می‌کند. بعد از آن است که تصویری از هوتن شکیبا با گریمی متفاوت می‌بینیم.

موهایی به نسبت بلند با رنگ خرمایی دارد و صدایش هم روی تیزر قرار می‌گیرد که می‌گوید: «تو رویاهام، تو خواب‌هام، 19 مهر 56 اومد تو زندگیم. عاشق شدم.» بعد صدای دختری را می‌شنویم که می‌پرسد: «تاسیان یعنی چی؟» و شکیبا جواب می‌دهد: «یعنی غصه، یعنی دق. اگه یه روزی تو زندگیم نباشی اون حالی که من می‌شم تاسیانه.» موسیقی و فضا و دیالوگ‌ها در کنار هم به همراه تاریخی که به عنوان شروع عشقش‌ان معرفی می‌شود می‌تواند ما را به تعریفی از حال‌وهوای سریال برساند. هوتن شکیبا و نازنین بیاتی ایفاگر نقش‌های اصلی این سریال هستند و مهران مدیری، صابر ابر، بابک حمیدیان، پانته‌آ پناهی‌ها و … هم سایر بازیگران آن.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار