| کد مطلب: ۱۱۳۸۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

عروسی به صرف خون، قتل و گردن زنی

قسمت اول «گردن زنی» این هفته در شبکه های اجتماعی پخش شد. سریالی که همان قسمت اول و در میانه یک عروسی مخاطب را بیشتر از لذت عروسی، مهمان دعوا، صحنه های خشن و خون و خون پاشی های یک قتل کرد و تقریباً از نمایش هیچ چیز هم ابا نداشت. از خشونت های فیزیکی و باز هم دعواهای نمایشی و فایت های زیرزمینی تا تصویر مصرف مواد و دیگر خشونت های عیان.

عروسی به صرف خون، قتل و گردن زنی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اگرچه این سریال با رده بندی سنی ۱۶ سال ارایه شده بود اما در کشوری که رده بندی سنی هنوز خیلی فرهنگ سازی نشده است نمایش این میزان از خشونت در سریال ها شاید چندان منطقی نباشد. حتماً انتظار نیست بدمن های سریال به سبک شخصیت منفی های سریال های تلویزیونی صرفاً چهره خلاف داشته باشند اما این سریال تنها در یک قسمت پر بود از صحنه هایی که می توانست در جامعه پر التهاب و تنش زای امروز بیشتر به ترویج خشونت دامن بزند.

برخی در فضای مجازی به قسمت اول سریال واکنش های منفی نشان داده اند و در حالیکه در انتظار یک سریال خانوادگی بوده اند از آزار روحی آن نوشته اند. حال باید دید سریالی که در شروعش با قتل و دعوای زیرزمینی و خون پاشی های غیرمتعارف کارش را شروع کرده است در ادامه چطور پیش می رود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار