| کد مطلب: ۱۱۳۶۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

سری جدید «شام ایرانی» ساخته می شود/ زمان پخش

سعید ابوطالب بعد از 4 سال باردیگر قصد دارد سراغ رئالیتی‌شو «شام ایرانی» برود . او طی این مدت چند رئالیتی شو برپایه بازی «مافیا» ساخت.

سری جدید «شام ایرانی» ساخته می شود/ زمان پخش

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از گذشت چهار سال از انتشار آخرین فصل «شام ایرانی»، به‌زودی سری دهم آن تولید می‌شود. ابوطالب که این اواخر تمرکزش را روی تولید سری رئالیتی‌شوهای مافیایی گذاشته بود حالا پس از پایان فصل سوم «پدر خوانده» می‌خواهد تغییراتی ایجاد کند و به پروژه «شام ایرانی» باز گردد. سری جدید با تفاوت‌هایی نسبت به قبل روبه‌رو است و پای زوج‌های بازیگر به این مسابقه باز خواهد شد.

به گزارش فیلم‌نیوز، سعید ابوطالب قصد دارد در سری جدید «شام ایرانی» به جای رقابت میان اشخاص، تمرکز را روی رقابت میان زوج‌ها بگذارد و به این وسیله تفاوت ایجاد کند.

آنطور که شنیده می‌شود در فصل هفدهم این مسابقه، به احتمال زیاد زوج‌های الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی، سپید امیرسلیمانی و مونا کرمی، حدیث میرامینی و مجتبی رجبی و همچنین کمند امیرسیلمانی و پسرش باهم رقابت خواهند کرد.در فصل جدید، زوج‌ها مراحل شرکت در مسابقه را همراه با هم پیش می‌برند و در هر قسمت هشت نفر کنار هم در مسابقه حضور خواهند داشت.

سعید ابوطالب بعد از چهارسال باردیگر قصد دارد سراغ رئالیتی‌شو «شام ایرانی» برود . او طی این مدت چند رئالیتی شو برپایه بازی «مافیا» ساخت.

«شام ایرانی» اولین‌بار سال 1390 به دنبال موج استقبال از برنامه «بفرمایید شام» به کارگردانی بیژن بیرنگ تولید شد. دو فصل اول این برنامه به قدری مورد توجه قرار گرفت که کارگردان‌های زیادی به فکر تولید آن افتادند.بعد از بیژن بیرنگ، محمد شایسته، سروش صحت و سعید ابوطالب به شیوه خاص خودشان «شام ایرانی» را در چند فصل تولید کردند. ابوطالب بعد از 9 فصل «شام ایرانی»، در سال 1399 فصل آخر آن را منتشر کرد و بعد از آن این مسابقه دیگر ادامه پیدا نکرد.

ابوطالب بعد از «شام ایرانی» درگیر تولید رئالیتی‌شوهای مافیایی از جمله «شب‌های مافیا»، «ارتش سری»، «ضد» و «پدرخوانده» شد و سبک و سیاق مسابقه‌هایش را تغییر داد.حالا پس از پایان «پدرخوانده» تصمیم گرفته است مافیا را کنار بگذارد و مجددا سراغ تولید «شام ایرانی» برود. هنوز زمان انتشار و پلتفرمی که قرار است از طریق آن به دست مخاطبان برسد مشخص نیست.

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار