| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

بیانیه خانواده محمدعلی بهمنی در مورد آخرین وضعیت سلامتی این شاعر

خانواده محمدعلی بهمنی طی بیانیه‌ای با شرح وضعیت بیماری این شاعر اعلام کردند، سطح هوشیاری او اندکی افزایش یافته است.

بیانیه خانواده محمدعلی بهمنی در مورد آخرین وضعیت سلامتی این شاعر

به گزارش آرمان ملی آنلاین، خانواده محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت طی بیانیه‌ای که توسط سمانه نایینی، شاعر و از دوستان نزدیک بهمنی به دست رسانه‌ها رسانده‌اند، به تشریح وضعیت وی پرداخته‌اند.

متن بیانیه به شرح زیر است: «آنچه رخ داد مبهوت‌کننده و تلخ بود. استاد محمدعلی بهمنی پس از طی شرایط بستری و درمان در اواخر خرداد ماه سال گذشته، در فرآیند درمان‌های دارویی و غیر دارویی از قبیل فیزیوتراپی و کاردرمانی قرار داشتند و طی این مراحل و به مرور زمان توانستند پیشرفت خوبی در روند درمان داشته باشند, به طوری که روز به روز شرایط جسمی و ذهنیشان رو به بهبود رفت.

طبق توصیه پزشک روز شنبه ۲۷ مرداد سیتی تشخیصی مغز انجام شد که اگر چه زمان ارائه گزارش چند روز بعد بود اما در سیتی انجام شده علائم خاصی مشاهده نشده بود و حتی کارهای روزمره‌شان را انجام می‌دادند.

روز چهاشنبه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۹:۲۰ دقیقه شب به صورت ناگهانی توانایی حرکت و تکلمشان به طور کامل از دست رفت و همسر ایشان بلافاصله با احمد امیرخلیلی تماس گرفتند و به اتفاق در همان دقایق اولیه استاد را به بیمارستان تندیس منتقل کردند و با تشخیص پزشک تحت عمل جراحی قرار گرفتند. اگر چه با توجه به شرایط موجود، ریسک جراحی بالا بود اما خوشبختانه جراحی با موفقیت انجام شد و پس از آن بلافاصله به آی‌سی‌یو منتقل شدند.

در روز اول سطح هوشیاری بسیار پایین بود اما در روزهای بعد با افزایش هر چند اندک سطح هوشیاری، روند درمان ادامه پیدا کرد. ایشان کماکان تحت نظر پزشک جراح مغز و پزشک آی‌سی‌یو تحت درمان هستند و امیدواریم به لطف خدا و دعای دوستدارانشان سلامتی‌شان را به دست بیاورند.» 

منبع : عصر ایران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار