| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

درخواست بخشش سامان گوران از علیرضا حقیقی

سامان گوران از علیرضا حقیقی خواست که او را ببخشد و اجازه دهد به همراه مادرش به کربلا اعزام شود.

درخواست بخشش سامان گوران از علیرضا حقیقی

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ سومین قسمت از برنامه «طریق» که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد به گفتگوی مجید یراق‌بافان با سامان گوران بازیگر و کمدین اختصاص داشت.

سامان گوران بازیگر و کمدین در سومین قسمت از برنامه «طریق» گفت: من فکر می‌کردم که بتوانم یک ورزشکار مهم، تاثیرگذار و معروف باشم. فوتبال را تا ۲۰ سالگی حرفه‌ای بازی می‌کردم در سطح باشگاهی در سایپا، فتح، نیروی زمینی و جوانان پرسپولیس (آقای قطبی هم مقطعی مربی ما بود) بازی کرده‌ام. بعد از اینکه اتفاقی در ورزش منجر با مصدومیت و خرج عمل بالا برایم شد، به بخش دوم استعدادم فکر کردم و آن هم تئاتر بود.

وی درباره اینکه اکثر مردم توقع دارند فردی مثل سامان گوران همیشه شوخی کند و یا لبخند بزند، بیان کرد: این مسئله را احساس کرده‌ام؛ مراسمی در دهه اول ماه محرم می‌رفتیم، فردی ما را دید و گفت که هم خدمت بودیم و خواست که بخشی را آن‌جا اجرا کنم. به او گفتم ان‌شاءالله بعد از محرم و صفر.

گوران در بخش دیگری از برنامه درباره اینکه نتوانسته با پدرش به کربلا برود، اظهار کرد: من قدر پدرم را ندانستم و در دلم مانده که با او زیارت کربلا بروم؛ می‌توانستم بروم و نرفتم.

این هنرمند در ادامه گفت: فکر می‌کنم سال ۹۸ به کربلا رفتم و وقتی که دستم به ضریح حضرت علی رسید، احساس کردم که همه چیز یک بار دیگر شروع شده است. به من گفتند که این حس از عزت حضرت امیرالمومنین است که وقتی برای اولین بار مشرف می‌شوید، این نورانی بودن به شما منتقل می‌شود. چون این سفر برای برادران بود، مادرم را به کربلا نبردم. بعدش هم که کرونا شد که نمی‌شد رفت. الان ۳ سال است که می‌خواهم این اتفاق بیفتد و نمی‌توانم، چون با یکی از دوستان شوخی کردم که متاسفانه خیلی مشخص نبود و به عنوان یک توهین تلقی برای او شد.

گوران افزود: قصد و نیتی نداشتم و شرمنده‌ام. از من خیلی شکایت می‌شود و هر موقع به مراجع ذی‌صلاح مراجعه کردم می‌گویند برای پرونده قبلی شوخی‌هایی که کرده بودی است. اما چند تا از پرونده‌ها را برای رسیدگی نشد بروم و غیابی رای صادر شد که متاسفانه در نتیجه آن سه سال است ممنوع الخروج هستم.

در ادامه مجید یراق‌بافان (مجری برنامه) در پیام کوتاهی خطاب به علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی، از او خواست که گذشت کند.

سامان گوران نیز در ادامه گفت: آقای حقیقی! من با پدر شما خیلی صحبت کردم، من شرمنده پدرم شدم و دیگر نمی‌توانم شرمنده مادرم بشوم! فقط برای اینکه مادرم را به کربلا ببرم و برگردم رضایت دهید. تمام کار‌هایی را که شما بگویید انجام می‌دهم.گوران در بخش دیگری از این برنامه گفت: امام حسین نوری است که خاموشی ندارد. از او چیز‌های درست بخواهیم او دست همه را می‌گیرد

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار