| کد مطلب: ۱۱۲۲۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

درخواست احمد مهرانفر از تماشاگران «خجالت نکش ۲»

احمد مهرانفر گفت: امیدوارم «خجالت نکش ۲» را هم مثل «خجالت نکش ۱» دوست داشته باشید. می‌دانم که «خجالت نکش» قبلی یک توقعی ایجاد کرده است اما امیدوارم این فیلم هم بتواند رضایت شما را جلب کند.

درخواست احمد مهرانفر از تماشاگران «خجالت نکش ۲»

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» شب گذشته یکشنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور بازیگران و عوامل فیلم از جمله سید امیر پروین‌حسینی تهیه‌کننده، رضا مقصودی کارگردان، شبنم مقدمی، احمد مهرانفر، محمد معتضدی، میثاق جمشیدی، النا آسا، اورانوس قوامی، سودابه حعفرزاد و پریسا محمدی پور، همزمان در سه سالن پردیس سینمایی کورش روی پرده رفت.

محسن تنابنده، وحید رهبانی و همچنین مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگران سریال «پایتخت» از جمله مهمانان ویژه این اکران بودند.

پیش از شروع نمایش فیلم، شبنم مقدمی با حضور روی صحنه عنوان کرد: امیدوارم این «خجالت نکش» را هم مثل «خجالت نکش ۱» دوست داشته باشید. این فیلم حاصل زحمت دوستان زیادی است و برایش تلاش زیادی شده است تا به روی پرده و مقابل چشم شما برسد.

وی ادامه داد: امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید، چند دقیقه‌ای احوالتان عوض شود، لبخندی روی لبتان بیاید و بعد از تماشای فیلم نظراتتان را به ما بگویید.

احمد مهرانفر نیز ضمن خیرمقدم به حضار گفت: خیلی خوشحالم که امشب میزبان و در خدمت شما هستم. همه شما برایم خیلی عزیزید و دوست داریم بعد از تماشای فیلم نظراتتان را بشنویم.

وی افزود: امیدوارم «خجالت نکش ۲» را هم مثل «خجالت نکش ۱» دوست داشته باشید. می‌دانم که «خجالت نکش» قبلی یک توقعی ایجاد کرده است اما امیدوارم این فیلم هم بتواند رضایت شما را جلب کند. اگر فیلم را دوست داشتید از آن حمایت کنید و به دیگران هم توصیه کنید که این فیلم را تماشا کنند.

رضا مقصودی یکی از نویسندگان و کارگردان فیلم بیان کرد: خوشحالم که امشب این فیلم را در کنار شما می‌بینم. نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و مانع این شوم که شما زودتر به تماشای فیلم بنشینید.

«خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی و سید امیر پروین‌حسینی این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار