| کد مطلب: ۱۱۲۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد

پای سام درخشانی و پژمان جمشیدی به قاچاق مواد مخدر کشیده شد!

در اردیبهشتی که گذشت سینمای ایران با اکران ۱۲ فیلم سینمایی در مجموع سه میلیون و ۳۸۰ هزار مخاطب را به سینما آورد و توانست فروش ۱۸۱ میلیارد تومانی را برای گیشه ثبت کند. این در حالی است که سینمای ایران در فروردین و با اکران ۶ فیلم مجموع ۱۳۱ میلیارد تومان را برای گیشه ثبت کرد که با توجه به نصف بودن تعداد فیلم‌ها فروش بهتری به نظر می‌رسد.

پای سام درخشانی و پژمان جمشیدی به قاچاق مواد مخدر کشیده شد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، صدر نشینان گیشه اردیبهشت به ترتیب عبارتند از «مست عشق»، «تمساح خونی» و «سال گربه» که هر یک به ترتیب یک میلیون و ۵۲۰ هزار مخاطب، ۶۷۲ هزار مخاطب و ۵۹۶ هزار مخاطب را به سینما آوردند.

ساخته حسن فتحی توانست ۸۶ میلیارد تومان، ساخته جواد عزتی ۳۶ میلیارد تومان و اثر مصطفی تقی‌زاده نیز ۳۰ میلیارد تومان فروش داشتند.

در جایگاه چهارم تا دوازدهم جدول فروش اردیبهشت نیز به ترتیب «بی‌بدن» با فروش ۱۴ میلیارد تومان، «آسمان غرب» با فروش ۵ میلیارد تومان، «ایلیا در جست‌وجوی قهرمان» با فروش ۳ میلیارد تومان، «قلهک» با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، «آپاراتچی» با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، «نوروز» با ۷۰۰ میلیون تومان، «نیلگون» با ۴۰۰ میلیون تومان، «تاوان» با ۱۵۰ میلیون تومان و «پرویز خان» با ۱۵۰ میلیون تومان در این جایگاه‌ها قرار گرفتند.

از ابتدای خرداد اما به علت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان سینماها با تعطیلی یک هفته‌ای همراه بودند و حالا که چند روز است فعالیت سینماها از سر گرفته شده است، نگاه به جدول فروش می‌اندازیم.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی: ۲ میلیون و ۵۸ هزار نفر تماشاگر و ۱۵۰ میلیارد تومان فروش

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی: یک میلیون و ۶۳۶ هزار نفر تماشاگر و ۹۲ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان فروش

«سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده: ۹۵۴ هزار نفر تماشاگر و ۵۱ میلیارد و ۶۳۶ میلیون تومان فروش

«بی بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده: ۷۰۸ هزار نفر تماشاگر و ۴۲ میلیارد تومان فروش

«تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی: ۳۱۸ هزار نفر تماشاگر و ۱۷ میلیارد تومان فروش

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری: ۲۰۸ هزار نفر تماشاگر و ۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان فروش

«ایلیا جستجوی قهرمان» به کارگردانی سید علی موسوی‌نژاد: ۱۷۴ هزار نفر تماشاگر و ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان فروش

«آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر: ۱۰۱ هزار نفر تماشاگر و ۵ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان فروش

«قلهک» به کارگردانی مصطفی شایسته: ۳۵ هزار نفر تماشاگر و ۲ میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان فروش

«نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده: ۸ هزار نفر تماشاگر و ۴۶۶ میلیون تومان فروش

«تاوان» به کارگردانی رامین سهراب: ۳هزار نفر تماشاگر و ۱۶۸ میلیون تومان فروش

«تگزاس ۳» که از هشتم خرداد روی پرده سینماها رفت، در مدت سه روز فروش خوبی را تجربه کرد، این فیلم به کارگردانی سید مسعود اطیابی درباره یک رابطه خانوادگی با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مهدی هاشمی و ژاله صامتی است که اتفاق ها و رویدادهای زندگیشان با سرنوشت قاچاقچیان مواد مخدر گره خورده است.

قرار است در روزهای آینده و پس از تعطیلات نیمه خردادماه فیلم‌های دیگری هم راهی اکران شوند که از میان آن‌ها به «عطر آلود» ساخته هادی مقدم دوست، با بازی مصطفی زمانی و هدی زین‌العابدین، می‌توان اشاره کرد که دو سال قبل در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد ولی تاکنون به اکران عمومی نرسیده بود.

در حال حاضر فروش کلی سینما به بیش از ۳۸۵ میلیارد تومان رسیده است و به نظر می‌رسد برخی فیلم‌ها خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها در شیب نزولی فروش افتاده‌اند.

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار