| کد مطلب: ۱۱۲۱۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ قطعی پخش فصل دوم «جوکر» علیخانی مشخص شد

فصل دوم رئالیتی‌شو «جوکر» با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی از چهارشنبه شانزده خرداد ماه منتشر می‌شود.

تاریخ قطعی پخش فصل دوم  «جوکر» علیخانی مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با اضافه شدن امیرحسین رستمی و محمدرضا علیمردانی به جمع شرکت‌کنندگان دور اول از فصل دوم «جوکر2»، این مسابقه به میزبانی و کارگردانی احسان علیخانی، از چهارشنبه 16 خرداد در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

بعد از موفقیت فصل اول «جوکر» با اجرای سیامک انصاری، حالا این مسابقه مفرح با نام «جوکر2؛ طبقه بیست‌ویک» به فصل دوم رسیده و این‌بار قرار است خود احسان علیخانی در جایگاه میزبان برنامه بنشیند.

در طول هفته گذشته هر روز یکی از شرکت‌کنندگان در صفحه اینستاگرام این برنامه معرفی ‌شدند و بالاخره در آخرین روز هفته با معرفی امیرحسین رستمی و محمدرض علیمردانی، از هر هشت شرکت‌کننده این مسابقه رونمایی شد.

طبق اخباری که پیش‌تر درباره «جوکر2» منتشر شده، در فصل جدید با تغییرات زیادی روبه‌رو خواهد بود و دلیل نام‌گذاری «طبقه بیست‌ویک» هم به یکی از همین اتفاق‌های جدید مرتبط خواهد بود.

احسان علیخانی برای اولین‌بار قرار است در جایگاه میزبان یک مسابقه کمدی به میدان بیاید و با نشستن پشت مونیتورهای متصل به بیش از 50 دوربین، حال‌وهوای مهمان‌ها را رصد کند.

قسمت اول این مسابقه ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 16 خرداد در فیلیمو منتشر میشود و باید دید آیا می‌تواند اقبال فصل یک را تکرار کند یا خیر.

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار