| کد مطلب: ۱۱۳۵۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

مسعود پزشکیان: در حال حل مشکل فرهنگیان، پرستاران، داروسازان، کشاورزان هستیم

رئیس‌جمهور گفت: ایران برای یک دسته، گروه و جناح نیست؛ باید به بودن ایرانیان در کشور افتخار کنیم و به آنان اطمینان دهیم که اگر به ایران برگشتند برایشان پرونده درست نمی‌کنیم، اذیتشان نمی‌کنیم و آنان را از رفتن محروم نمی‌کنیم.

مسعود پزشکیان: در حال حل مشکل فرهنگیان، پرستاران، داروسازان، کشاورزان هستیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین در پاسخ به این پرسش که مردم منتطر یک قانون مدون باشند؟ گفت: به امید خدا این کار را خواهیم کرد.

سفرهای استانی را حتما آغاز خواهیم کرد، اما ...

وعده ای نمی دهم که نتوانم عمل کنم

رئیس جمهور درباره سفرهای استانی نیز گفت: سفرهای استانی را حتما آغاز خواهیم کرد؛ ولی دو مساله وجود دارد. ما بودجه را به مجلس می بریم و مجلس آن را تصویب می کند. من اگر به استان بروم و وعده دهم ولی اگر پول نباشد نتیجه چه می شود؟ پول هست که وعده می دهم یا نیست؟ نتیجه همین پروژه هایی است که کلنگ خورده و نیمه تمام است. بالای ۱ میلیون میلیارد سرمایه در پروژه های نیمه تمام وجود دارد و هیمن مقدار لازم دارد تا تمام شود. شکی نیست که باید بین مردم برویم ولی وعده ای نمی دهم که نتوانم عمل کنم.

از اینکه اکنون از من محافظت می کنند، در عذابم

وی افزود: باید منابع  بودجه را بر اساس عدالت و عقب ماندگی تقسیم کنیم. باید ببینیم چقدر پول داریم و سپس سهم مناطق محروم را مشخص کنیم. ما بودجه را در اختیار استان قرار دهیم و مسئولان استانی تصمیم بگیرند چگونه هزینه شود. نمی خواهم وعده ای به مردم بدهم که محقق نمی شود. این همه پروژه مصوب شده ولی به نتیجه نرسیده است. از نظر علمی شدنی نیست که من هم این راه را بروم.  این کار منطق ندارد. من با مردم خواهم بود و نوکر مردم هستیم و دلم می خواهد بین مردم باشم الان اینکه از من محافظت می کنند برای من سخت است و در عذابم. ما با مردم بودیم و با آنها زندگی کرده ایم. اینکه بین مردم باشیم خیلی بیشتر عشق می کنیم تا در یک فضای تر و تمیز و کلی محافظ وجود داشته باشد. تلاش می کنیم با تمام وجود برای مردم کار کنیم. ما صادقانه در خدمت مردم هستیم. اگر شما از ما عدم صداقت دیدید، بدون واهمه در مقابل مردم بگویید که این وعده را دادید ولی محقق نشده است.

گفتند وارث چیز خوبی شدیم، ولی ...

در حال حل مشکل فرهنگیان، پرستاران، داروسازان، کشاورزان هستیم

پزشکیان گفت: در حال حل مشکل فرهنگیان، پرستاران، داروسازان، کشاورزان هستیم. گفتند وارث چیزی خوبی شدیم ولی پول به اندازه کافی نیست. نمی خواهم گلایه کنیم ولی از رهبری اجازه گرفتیم که یک مقدار از صندوق برداریم و یک مقدار از بدهی ها را تسویه کینم. قدردان رهبری هستم.

وی در پایان گفت: از مردم بابت اعتمادی که کردند تشکر می کنم. قول می دهیم تا جایی که در توان داریم، حرف هایی که زده ایم را فراموش نکینم و تا آخر با شما هستیم.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار