| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

پزشکیان: معلم اعتراض می‌کند با باتوم برخورد می‌کنند/ بازنشسته می‌آید او را زندانی می کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر براساس حق و عدالت با مردم برخورد نکنیم امکان ندارد ادامه بدهیم. اینکه عده ای را استخدام کنیم و عده ای نه و عده ای حقوق بدهیم و عده ای خیر، تا دلتان بخواهد از این کارها انجام دادیم.

پزشکیان: معلم اعتراض می‌کند با باتوم برخورد می‌کنند/ بازنشسته می‌آید او را زندانی می کنند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  اولین مناظره دو نفره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آغاز شد. بعد از ۱۵ سال است تلویزیون برگزار کننده مناظرات دو نفره می شود.

پزشکیان در ادامه اظهاراتش در این مناظره نکاتی را درباره اخراج اساتید و دانشجویان مطرح کرد. اهم اظهارات او را می‌ خوانید؛

*در مورد قانون برنامه گفتم که مقصر اصلی دولت و قوه قضاییه است وقتی کسی نمیتواند به خوبی اجرا کند و دیگری نمیتواند به خوبی قضاوت کند، وضعیت همین می‌شود.

*من در هر دوره ای سوال کردم و اعتراض کردم و در همین دوره اعتراض کردم این فردی که مسئول میگذارید بیرون منافعی دارد. قانونی که نوشته شود اما اجرا نشود به چه درد می‌خورد؟!

*در همین دولت دانشجویان را تعلیق کردند اساتید را اخراج کردند. مردم اگر با ما هستند و به اعتراض به خیابان‌ها می‌آیند به آنها حق می‌دهیم اما اگر نه با ما نباشند، اعتراض آنها خلاف قانون است و بعد می‌گیریم به دلیل اخلال در امور کشور به زندان می‌اندازیم و می‌گوییم باید محاکمه شوی.

*رعیت امکان ندارد به جایی برسد مگر اینکه حاکمان درست و صالح داشته باشند. مگر ما گذاشتیم در مردم مطالبه‌گری شکل بگیرد معلم اعتراض می‌کند با باتوم با او برخورد می‌کنیم بازنشسته می‌آید او را به زندان می‌اندازیم.

*اگر حرف مردم رابشنویم منِ مدیر حق ندارم اقدامی خلاف قانون و چارچوب انجام دهم. باید اجازه بدهیم به مردم و صدای آنها را بشنویم.

*صدای این ۶۰ درصد را شنیدیم؟ باید گوشی برای شنیدن صدا و دغدغه آنها را داشته باشیم باید هوای همه مردم اعم از هنرمند، اقوام و غیره را داشته باشیم.

*اگر براساس حق و عدالت با مردم برخورد نکنیم امکان ندارد ادامه بدهیم. اینکه عده ای را استخدام کنیم و عده ای نه و عده ای حقوق بدهیم و عده ای خیر، تا دلتان بخواهد از این کارها انجام دادیم.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار