| کد مطلب: ۱۱۲۵۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد جواد ظریف در زنجان: مردم بزرگترین نعمت هستند / نباید این مردم را تهدید کرد

محمد جواد ظریف شامگاه سه شنبه در جمع حامیان پزشکیان در سالن هلال شهر زنجان گفت: با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، سردار شهید قاسم سلیمانی، شهید آیت الله رئیسی و امیرعبدالهیان، گفت: ما دنباله رو شهدا هستیم و آنها برای آزادی و استقلال ایران جان خود را فدا کردند و تا ابد وام دار شهدا هستیم و هیج وقت برای آزادی و استقلال ایران معامله نخواهیم کرد. وی با تاکید بر اینکه مردم بزرگترین نماد توانمندی کشور هستند، افزود: آنان در طول تاریخ ایران را حفظ کردند و توانستند ملت سربلند ایران نگهدارند. ظریف ادامه داد: مردم بزرگترین نعمت هستند و نباید این مردم را تهدید کرد بنابراین هیچ قدرتی نمی‌تواند یک ایرانی را تهدید کند اگر توانستیم در برابر ۶ قدرت بزرگ بایستیم و حق این مردم را از قلدران بگیریم برای این بود که شما مردم در سال ۹۲ با حضور ۸۲ درصدی در انتخابات حضور داشتند.

محمد جواد ظریف در زنجان: مردم بزرگترین نعمت هستند / نباید این مردم را تهدید کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ محمد جواد ظریف شامگاه سه شنبه در جمع حامیان پزشکیان در سالن هلال شهر زنجان گفت: با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، سردار شهید قاسم سلیمانی، شهید آیت الله رئیسی و امیرعبدالهیان، گفت: ما دنباله رو شهدا هستیم و آنها برای آزادی و استقلال ایران جان خود را فدا کردند و تا ابد وام دار شهدا هستیم و هیج وقت برای آزادی و استقلال ایران معامله نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم بزرگترین نماد توانمندی کشور هستند، افزود: آنان در طول تاریخ ایران را حفظ کردند و توانستند ملت سربلند ایران نگهدارند.

ظریف ادامه داد: مردم بزرگترین نعمت هستند و نباید این مردم را تهدید کرد بنابراین هیچ قدرتی نمی‌تواند یک ایرانی را تهدید کند اگر توانستیم در برابر ۶ قدرت بزرگ بایستیم و حق این مردم را از قلدران بگیریم برای این بود که شما مردم در سال ۹۲ با حضور ۸۲ درصدی در انتخابات حضور داشتند.


 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار