| کد مطلب: ۱۱۲۳۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

واکنش قالیباف به منتقدین/ در دادگاه‌های بدوی و ثانوی محکوم شده‌اند

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در جبهه سیاسی باید با وحدت حرکت کنیم و کار را پیش برویم. تنها حدود دو هفته در خدمت هم هستیم از این رو اجازه ندهید موضوعات حاشیه‌ای بر فعالیت اصلی شما سایه بیفکند.

واکنش قالیباف به منتقدین/ در دادگاه‌های بدوی و ثانوی محکوم شده‌اند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ محمد باقر قالیباف در نشست با مسئولان ستادهای استانی اظهارداشت: هیچکس در جمهوری اسلامی به اندازه من مورد تهمت، دروغ و تخریب قرار نگرفته است. دوستان می‌گویند سکوت نکن و پاسخ بده؛ من همه اینها را پاسخ داده‌ام اما چه کسی می‌شنود؟ من برای همه این تهمت‌ها می‌توانستم به قوه قضائیه شکایت کنم. از دادستان کل خواستم، دادگاه حکم داده و در دادگاه‌های بدوی و ثانوی محکوم شده‌اند اما باز هم ادامه می‌دهند؛ ما در جبهه سیاسی باید با وحدت حرکت کنیم و کار را پیش برویم. تنها حدود دو هفته در خدمت هم هستیم از این رو اجازه ندهید موضوعات حاشیه‌ای بر فعالیت اصلی شما سایه بیفکند.

وی افزود: در شورای شهر تهران، در طول ۱۲ سال هر گاه قصد داشتند رأی به شهردار بدهند و گاهی روزهای بسیار پرتنشی بود و تنها با اختلاف چند رأی شهردار می‌شدم، به دوستان می‌گفتم اگر حجت دارید به من رأی دهید و بدانید در نهایت هر کسی به من رأی داده و یا نداده برای من عزیز هستند و با همه یکسان رفتار می‌کنم که اگر غیر از این باشد مدیون شما هستم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز هم به شما که آبروی خود را برای من می‌گذارید تنها یک قول می‌دهم که اگر توفیق خدمت پیدا کردم، هرگز شما را شرمنده مردم نمی‌کنم. دشمن ما امروز تلاش دارد ما را نسبت به آینده ناامید کند و به دنبال این است که ما را از گذشته خود پشیمان کند و می‌خواهد حال ما را پریشان کن

 

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار