| کد مطلب: ۱۱۲۲۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

طعنه ذوالنوری به قالیباف/ مردم به کسانی که وضع زندگیشان شفاف نیست رأی نمی دهند

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری گفت: کسانی که متهم به زد و بند و فسادهایی هستند و وضع زندگی خانواده‌های‌شان شفاف نیست، اگر در انتخابات آمدند، مردم به آنها اعتماد نمی‌کنند.

طعنه ذوالنوری به قالیباف/ مردم به کسانی که وضع زندگیشان شفاف نیست رأی نمی دهند

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ یک نماینده مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه مردم از ابتدای انقلاب تاکنون از کمبود و نبود گله نداشتند بلکه از فساد و تبعیض ناراحت بودند و هستند، اظهار داشت: مردم باید پاکی را در کسی که رئیس جمهور می‌شود، ببینند؛ این افراد باید زندگی‌شان را شفاف کنند و بگویند که افرادی که اطراف‌شان می‌پلکند و همچنین اسپانسرهای‌شان چه کسانی هستند و چه کسانی برای آنها خرج می‌کنند. در انتخابات‌های مختلف شاهد بودیم که مردم از یک کاندیدایی که به دلشان می‌نشیند چگونه حمایت می‌کنند؛ بچه‌ای قلکش را می‌شکند و برای او هزینه می‌کند و یک دو قطبی ایجاد می‌شود و افراد از زندگی شخصی‌شان می‌گذرند تا فرد مورد نظرشان انتخاب شود اما این موضوع با اسپانسرهای کلان و کارتل‌ها و صاحبان صنایع بزرگ، ویژه خوارها، انحصار طلب‌ها و کسانی که با رانت و تقرب‌ها چیزی به هم می‌زنند، متفاوت است.

مجتبی ذوالنوری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را تمیز کرد؛ متاسفانه مجموعه هفت سر اژدها که از تلویزیون پخش شد بر اساس برخی از واقعیاتی که در کشور اتفاق افتاده، بود و من باید بگویم که همان یک مورد نیست بلکه از کیس‌های جاری ضد و بند و مافیایی هفت سر اژدهاها می‌توان ساخت؛ کسانی که متهم به چنین زد و بندها و فسادهایی هستند و وضع زندگی خانواده‌های‌شان شفاف نیست، اگر در انتخابات آمدند، مردم به آنها اعتماد نمی‌کنند. این افراد باید در مناظره‌های انتخاباتی و همچنین نزد دستگاه‌های نظارتی شفاف کنند و بگویند که قصه چیست و سپس راه راستی آزمایی را باز بگذارند تا مردم بدانند او می‌خواهد خدمت کند و برای جیب خودش و دور و بری‌هایش کاندیدا نشده است.

نماینده قم با تاکید بر اینکه صداقت دیگر ویژگی فردی است که می‌خواهد رئیس جمهور شود، اظهار کرد: اگر من وقتی که هنوز بدن رئیس جمهور شهید تشییع و به خاک سپرده نشده است و مسئولیت مهمی نیز بر عهده دارم اما خیز گرفتم تا ریاست جمهوری را تصاحب کنم اینجا نیت و نظر من چیست؟ صداقت در خدمت‌گذاری برای مردم خیلی مهم است؛ مردم نباید در رفتار ما، فرزندان ما و همچنین اطرافیان ما با حرفی که می‌زنیم دوگانگی ببینند؛ مردم باید به چینش افراد نگاه کنند و ببینند که فردی که می‌خواهد سکان را در دست بگیرد اهل قدرت مافیایی و چینش آدم‌های خاص و در کل مهره چینی هستم یا اینکه واقعا شایسته سالاری را عملی می‌کنم؟ اهل شایسته سالاری هستیم یا اینکه باند من، جریان من، لیست من و آدم من حاکم است؛ کدام است؟

 

 

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار