| کد مطلب: ۱۱۲۱۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

حداد عادل به اصولگرایان هشدار داد/ تجربه سال 92 تکرار نشود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: راهبرد انتخاباتی شورای ائتلاف تابع چیدمان نامزدها است و باید همه تلاش کنیم که از تکثر کم کنیم و به دست خودمان زمینه شکست را فراهم نکنیم.

حداد عادل به اصولگرایان هشدار داد/  تجربه سال  92 تکرار نشود

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛غلامعلی حداد عادل در نشست وبیناری با حضور رؤسا، دبیران و اعضای شوراهای مرکزی شورای ائتلاف در استان‌ها به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و انتخاب مجدد قالیباف به ریاست مجلس با رأی بالا به عنوان دستاورد جبهه انقلاب اشاره کرد و گفت: در این انتخابات علیرغم همه فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها و تهمت‌هایی که در فضای مجازی زده بودند، تعداد آرا و ترکیب هیئت‌رییسه پیام دلگرم‌کننده و مثبتی داشت. شما دیدید که چه فحاشی‌ها و چه بدزبانی‌های در فضای‌مجازی خطاب به شورای ائتلاف شد، اما نمایندگان ملت نشان دادند که شورای ائتلاف در مسیر انقلاب است ان‌شاءالله و امیدوارم با همان اصولی که داریم که همان معنویت و عقلانیت و عدالت است، بدون توجه به این تهمت‌ها و بدگویی‌ها و بدزبانی‌ها و هتاکی‌ها بتوانیم در یک محیطی آرام و منطقی و اخلاقی چه در مجلس چه در انتخابات ریاست‌جمهوری به وظیفه خودمان عمل کنیم. 

وی در خصوص برنامه شورای ائتلاف برای انتخاب کاندیداها نیز باید بگویم ابتدا ما صبر می‌کنیم تا شورای محترم نگهبان نظر خود را اعلام کند و آن‌وقت ما باید نگاه بکنیم که با توجه به آرایش صحنه، چه نوع رقابتی باشد و آیا لازم است که رقابت بین دو نفر باشد یا اینکه می‌تواند بین چند نفر باشد و در واقع راهبرد انتخاباتی ما تابع چیدمان نامزدها است. فرضا اگر در جبهه‌ی رقیب همه بیایند پشت سر یک نفر، در آن صورت ممکن است تکثر نامزدها در جهت نیروهای انقلاب صحیح نباشد و اتفاقاتی نظیر مثلاً انتخابات سال ۹۲ را تکرار کند و در آن صورت باید همه تلاش کنیم که از تکثر کم کنیم و به دست خودمان زمینه شکست را فراهم نکنیم.

 

 

 

 

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار