| کد مطلب: ۱۱۲۱۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

وعده جنجالی این کاندیدای ریاست جمهوری/ برنامه من آزادی زندانیان سیاسی است

یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اعضای کابینه من از بین همه زنان و مردان شایسته با هر گرایشی که دارند، انتخاب خواهد شد و امیدوارم توسعه و عزت برای ایران باشد.

وعده جنجالی این کاندیدای ریاست جمهوری/ برنامه من آزادی زندانیان سیاسی است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  حمیده زرآبادی، بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از مرحوم اعظم طالقانی و زهرا شجاعی یاد می‌کنم که تلاش کردند شورای نگهبان تفسیری از رجل سیاسی داشته باشد، این دو نفر خودشان بین ما نیستند اما شاهد نتیجه تلاش‌های آنها هستیم امیدوارم مردم سرزمینم زنی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنند.

وی افزود: تغییر سیاست خارجی از انزواگری و ترسان به دیپلماسی شجاع، سپردن کاربه دست نیروهای توانمند و شجاع، اولویت دادن به سیاست تنش‌زدایی، حاکم کردن شایسته گزینی و شایسته‌سالاری و دور کردن سایه نظامی در انتصابات با هدف بهبود زندگی مردم، رشد قدرت خرید مردم، اصلاح رویکرد اقتصادی، بازگرداندن نیروهای نظامی به جایگاه‌های خود، فعالیت آزاد احزاب و رسانه از جمله راهبردهای بنده است.

زرآبادی ادامه داد: همچنین آزادی زندانی‌های سیاسی و جلب ایرانی‌های که خارج از کشور از جمله برنامه‌های اینجانب در ریاست جمهوری است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کابینه از بین همه زنان و مردان شایسته با هر گرایشی که دارند، انتخاب خواهد شد و امیدوارم توسعه و عزت برای ایران باشد.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار