| کد مطلب: ۱۱۲۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

این عضو جبهه پایداری در انتخابات ثبت نام کرد/ رضوانی: در پاسخ به ندای درونی وجدانم آمدم

یک نماینده مجلیس و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با حضور ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ثبت نام کرد و برنامه های خود را اعلما کرد.

این عضو جبهه پایداری در انتخابات ثبت نام کرد/ رضوانی: در پاسخ به ندای درونی وجدانم آمدم

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ غلامحسین رضوانی عصر یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی در کارنامه سوابق خود نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین قائم‌مقامی سازمان برنامه و بودجه را دارد.

 نماینده مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نظام جمهوری اسلامی که براساس قانون اساسی، نظام امامت و امت است میوه برآمده از چهارده قرن جهاد، شهادت و اسارت است.

وی افزود: نظام از مردم و مردم از نظام هستند، دشمنان فهمیده‌اند که جدایی بین این دو محال است، از جنس کسانی نیستم که با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند، مدعی بی‌رغبتی برای کسب مناصب و در پاسخ به درخواست‌های مردم پا پیش گذاشته‌ام.

رضوانی در ادامه تصریح کرد: احساس مسئولیت من در پاسخ به ندای درونی وجدان برای حمایت از مظلوم است، همه کسانی که در معرض نامزدی هستند مدیون مردم و نظام برآمده از خون شهدا هستند، توجه داشته باشیم که اسیر فضاسازی‌های قدرت طلبان مقدس‌نما نشویم.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار