| کد مطلب: ۱۰۹۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی وزارت امور خارجه:

ایران از اسرائیل انتقام می گیرد

سخنگوی وزارت امور خارجه در ابتدای نشست خبری خود شهادت پنج مستشار ایرانی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

ایران از اسرائیل انتقام  می گیرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد آمریکا را به صورت مستقیم وارد جنگ با طرف‌های مقاومت در منطقه کند و آمریکا را نیز وارد باتلاقی کند که خود در آن گرفتار شده است.

ناصر کنعانی گفت: رژیم صهیونیستی از جنگی که آغاز کرده است، پیروز خارج نمی‌شود، همان طور که تاکنون پیروز نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اقلیم کردستان عراق یک ایرانی را به اتهام مشارکت در عملیات سپاه در بمباران مقر گروه‌های تروریستی وابسته به موساد در اربیل دستگیر کرده است، گفت: اطلاعی در مورد این موضوع و خبر ندارم.

به روش خود پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را می‌دهیم

سخنگوی دستگاه دیپماسی در پاسخ به سوال یک خبرنگار چینی مبنی بر این که واکنش تهران به جنایت اخیر رژیم  صهیونیستی علیه مستشاران ایرانی در سوریه چگونه خواهد بود؟ تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه دولت و ملت ایران هرگز بی‌مکافات نمانده و نخواهد ماند و  ایران به روش خود پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را می‌دهد.

کنعانی همچنین در پاسخ به این سوال که بایدن در اظهاراتی مدعی شده که ایران در منطقه محبوب نیست، گفت: این‌ها، اظهارات بی‌ارزشی است و دولت آمریکا بهتر است که به وضعیت نامناسب خود در بین افکار عمومی دنیا و وضعیت نامناسبش در مجمع  عمومی سازمان ملل ، شورای امنیت سازمان ملل و ... توجه کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال یک رسانه عربی مبنی بر این که از نظر ایران، رژیم صهیونسیتی با اقدامات خود در سوریه و لبنان و به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در سوریه به دنبال چیست؟ گفت: رژیم صهیونیستی برای خروج از بن‌بست خود ساخته و باتلاقی که در آن فرو رفته است به دنبال دامن زدن به  بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه و کشاندن طرف‌های دیگر به جنگ و درگیری در منطقه است.

وی افزود: ایران در نقشه شومی که رژیم صهیونیستی طراحی کرده و می‌کند بازی نخواهد کرد و هیچ‌گاه بازی نکرده است.

کنعانی ادامه داد: اما در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه دولت و ملت ایران، ما هیچ‌گاه دست بسته نبوده و نخواهیم ماند و این رژیم  پاسخ جنایت‌های خود را دریافت خواهد کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار