| کد مطلب: ۱۰۸۹۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

حسن روحانی:

تایید یا رد صلاحیت ها باید قانون‌مند و بی‌طرفانه باشد

حسن روحانی گفت: خدا نکند روزی پیش بیاید که رد یا تائید صلاحیت‌ها حزبی شده است. آن روز، روز خطر برای نظام و انقلاب ماست. انقلاب متعلق همه ملت ایران است. نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه ملت ایران است. ما همه یک ملتیم. باید در کنار هم باشیم و دست هم را بگیریم.

تایید یا رد صلاحیت ها باید قانون‌مند و بی‌طرفانه باشد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از جماران؛ رئیس جمهور پیشین در مراسم هفتمین سالگرد رحلت آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی گفت: امام به صراحت گفت میزان رای ملت است و همه با هم. امروز هم رهبری معظم انقلاب به صراحت می‌گوید یک انتخابات پرشور با مشارکت، با رقابت، با سلامت و امنیت. من می‌فهمم اقلیت حاکم از این سخن رهبری خوشحال نیست، این حرف رهبری حرف دل اکثریت قاطع ملت ایران است. حجت الاسلام حسن روحانی گفت: نیروهای مسلح به عنوان حافظ امنیت ملت و نظام است. نیروهای مسلح اختصاص به حزب و جناح خاصی ندارد. مگر می‌شود بدون استقلال قوه قضائیه و نیروهای مسلح از جناح‌گری‌ها انتخابات سالم عمل شود؟ همه این نهادهای عظیم و بزرگ فوق جناح هستند. به گونه‌ای باید عمل کنند که مردم احساس کنند انتخاباتی است که اگر صلاحیتی رد یا تائید می‌شود باید شفاف و قانون‌مند و بی‌طرفانه باشد. قاضی وجدان عمومی مردم است.

وی افزود: خدا نکند روزی پیش بیاید که رد یا تائید صلاحیت‌ها حزبی شده است. آن روز، روز خطر برای نظام و انقلاب ماست. انقلاب متعلق همه ملت ایران است. نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه ملت ایران است. ما همه یک ملتیم. باید در کنار هم باشیم و دست هم را بگیریم. هیچ‌وقت در اتاق دفتر هاشمی رفسنجانی به روی جناحی باز و جناحی دیگر بسته نبود.

 حسن روحانی با اشاره به انتخابات سال 98 بیان کرد: خب همه طرفداران دولت را تایید می‌کردید، خب رای نمی‌آوردند. چرا سال ۹۸ کاری کردید که اکثریت مردم پای صندوق رای نیامدند. در ۹۲ نزدیک ۷۳ درصد و در ۹۶ بیش ار ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار