| کد مطلب: ۱۰۸۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

اولویت اصلی دولت در اصفهان مشخص شد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دومین روز از سفر خود به استان اصفهان در دیدار با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه این استان‌ گفت که حل مسئله آب، اولویت اصلی دولت در استان اصفهان است.

اولویت اصلی دولت در اصفهان مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ محسن منصوری در این دیدار افزود: شاخص رشد بالای ۶ درصد در شش ماه نخست سال جاری بدست آمده است.

وی در ادامه با اشاره به تولید روزانه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت و صادرات یک و نیم میلیون بشکه در روز، گفت: عملیات اجرایی ساخت یک میلیون و ۹۵۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

منصوری در ادامه با اشاره به تورم منفی در حوزه خودرو و تولید ۱میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال گذشته، افزود: بیش از ۸ هزار مگاوات برق به ظرفیت تولید برق کشور در دو سال اخیر افزوده شده است. عملیات اجرایی طرح احداث ۴ هزار مگاوات نیروگاه انرژی تجدیدپذیر، به منظور بهره‌برداری تا شروع دوره پیک مصرف سال ۱۴۰۳  شروع شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطر نشان کرد:  ۵ هزار میلیارد تومان از اعتبارات تامین و  بیش از ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان اصفهان پرداخت شده است. دولت پیگیری مجدانه طرح انتقال آب از دریای عمان و خلیج‌فارس به فلات مرکزی به منظور رفع مشکلات آب استان اصفهان است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار