| کد مطلب: ۱۰۷۸۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

کمال‌الدین پیرموذن در گفت وگو با«آرمان ملی»: این زخم باپانسمان درمان نمى‌شود

چشم‌انداز انتخابات آینده مجلس مبهم است و هنوز مشخص نیست آیا اصولگرایان یک رقابت درون گروهی برگزار خواهند کرد و یا اینکه جریان‌های دیگر فکری و سیاسی نیز فرصت ابراز وجود در انتخابات را خواهند داشت؟این در حالی است که انگیزه مردم برای حضور در انتخابات مانند گذشته نیست.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت وگو با«آرمان ملی»: این زخم باپانسمان درمان نمى‌شود

 در این زمینه «آرمان ملی» با کمال الدین پیرموذن، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت وگو کرده است. پیرموذن  می‌گوید:« واقعیت این است که در شرایط کنونی که کشور با شرایط خطیری مواجه است برای اصلاح امور و  درمان درد مشترک اقتصادی، راهی جز مشارکت و رأی دادن وجود ندارد.

در چنین شرایطی هیچ شهروند آگاه و توانمندی نمی‌تواند دچار یأس و دلزدگی شود. طبیعی است برخی که از  هر مساله‌ای به آسانی به عنوان ابزاری تعیین کننده برای تصاحب قدرت بهره  می‌گیرند، امروز نیز برای استمرار قدرت خود، برچسب و اَنگ سست شدن پایه های ایمان دانشجویان و دانش آموزان و جوانان و زنان، حرکتشان را تسهیل کنند و ملّت را با بارگذاری منفی و ایجاد دلسردی ها و نامهربانی از پای صندوق های رأی رویگردان کنند.

بدیهی است با  نادیده گرفتن حقوق شهروندی رقبای سیاسی، اقوام غیور ایرانی، منتقدین و معترضین منطقی و محق نمی توانند از بی مهری مردم نجات یابند. بهتر است در پی انتخاب وکلا و سیاستمدارانی باشیم که با قدرت و محاسبۀ عقلایی، برای برآورد تمنیّات خود از راه هایی می روند که کمترین آفت و خسارت را برای ایران و ایرانیان به بار می‌آورند.بنده معتقدم اگر کشور قوانین باکیفیت و کارآمد و مترقى و با ضمانت اجراى قوى داشت اقتصادو بیکارى و فقر و تورم و گرانى و خلاصه معیشت مردم به این روز نمى افتاد.

راه علاج این درد اصلاح قوانین مانع پیشرفت وعدالت است .این زخم باپانسمان درمان نمى شود وهرچندوقت یکباربه بهانه اى کوچک سربازمى کند.این واقعیّت راهمه باید بدانند اگر امروز تحت تاثیر قوانین مترقَى و کارآمد و سپردن کارها به‌دست افراد قوى‌تر متوسط درآمد سرانه هر ایرانى حداقل ده هزار دلار بود هیچ یک از این اتفاقات نمى‌افتاد.لذا با خوب عمل کردن به قوانین خوب ،اقتصادقوى، امنیت برقرار و ملک آباد و ملت باامیدواعتمادبه پیشرفت وعدالت وآینده روشن راضى‌تر مى‌شوند.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار