| کد مطلب: ۱۱۴۱۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای سرقت میلیاردی از بهشت زهرا

مأموران کلانتری هنگام گشت‌زنی در حوالی بهشت زهرا متوجه شدند که یک مرد جوان حدود ۳۰ ساله در حال سرقت کابل برق است و بلافاصله او را دستگیر کردند.


ماجرای سرقت میلیاردی از بهشت زهرا

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سردار علی گودرزی پور، رئیس پلیس آگاهی تهران، اعلام کرد که در اواسط شهریورماه امسال، پرونده‌ای از سرقت کابل برق به همراه یک سارق از کلانتری ۲۰۵ بهشت زهرا به پایگاه دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود که مأموران کلانتری هنگام گشت‌زنی در حوالی بهشت زهرا متوجه شدند که یک مرد جوان حدود ۳۰ ساله در حال سرقت کابل برق است و بلافاصله او را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد که در تحقیقات مقدماتی از این سارق، او به سرقت اعتراف کرد و گفت که به همراه پنج نفر دیگر از همدستانش به سرقت از دکه‌های سوپرمارکت، سیم و کابل برق و ترانس در بهشت زهرا پرداخته‌اند.

گودرزی پور ادامه داد که کارآگاهان با استفاده از اطلاعات به‌دست‌آمده، به سرعت با هماهنگی قضائی، در یک عملیات همزمان، پنج سارق و سرکرده باند را در مناطقی از باقرشهر تهران دستگیر کردند.

او گفت که در بازجویی‌های انجام شده، این چهار سارق به سرقت‌های خود اعتراف کردند و توضیح دادند که در ساعات خلوت دست به سرقت می‌زدند و سپس اموال مسروقه را به چهار مال‌خر می‌فروختند و پول به‌دست‌آمده را بین خود تقسیم می‌کردند.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد که با توجه به اعترافات اعضای باند سرقت، کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری هر چهار خریدار اموال مسروقه در جنوب تهران شدند و آن‌ها نیز در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.

او در پایان گفت که بر اساس برآورد اولیه، ارزش ریالی اموال سرقت شده توسط این باند در مدت چهار ماه به بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال می‌رسد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار