| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

کودک مبتلا به اوتیسم پس از سقوط از طبقه شانزدهم زنده ماند!

انزو، پسربچه ۴ ساله، از طبقه ۱۶‌ام آپارتمان محل زندگی‌اش در شهر اوبرویلیه فرانسه، با ارتفاع ۴۳‌متر، سقوط کرد و این حادثه فقط با یک خراش جزئی روی بدنش تمام شد.

کودک مبتلا به اوتیسم پس از سقوط از طبقه شانزدهم زنده ماند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، انزو، ۴ ساله، که مبتلا به اوتیسم است، در اتاقش شروع به گریه کرد. وقتی پدرش، «جی» به سمت اتاق رفت تا او را آرام کند، متوجه شد در اتاق قفل است. قبلا چنین اتفاقی نیفتاده بود و والدین انزو به این نتیجه رسیدند ممکن است انزو به‌طور تصادفی در اتاق را قفل کرده است و بسیار ترسیدند. در همان لحظه صدای گریه بچه قطع شد.

پدر انزو، در اتاق را شکست و سپس با اتاق خالی که پنجره آن باز مانده بود مواجه شد. «جی» با وحشت خود را کنار پنجره و بالکن آپارتمان رساند و انزو را بی‌حرکت روی سقف پوشیده از خاک داروخانه نزدیک آپارتمان‌شان دید.

«جی» خود را به سرعت به پایین از آپارتمان و سپس سقف داروخانه رساند و در کمال تعجب فرزندش را سالم و فقط با تنها یک خراش روی پایش دید.

«جی» گفت، انزو می‌توانست به‌راحتی حرکت کند و هیچ شکستگی در بدن او وجود نداشت.

زنده ماندن پسربچه ۴ ساله پس از سقوط از طبقه شانزدهم آپارتمان

والدین انزو به‌ سرعت او را به بیمارستان رساندند و پزشکان با معاینه و عکسبرداری از بدن کودک، به غیر از کمی خونریزی در کلیه‌ها و ریه‌هایش، مشکل دیگری ندیدند. آنها گفتند اولین بار است چنین چیزی می‌بینند.

چگونه انزو از این سقوط جان سالم به‌در برد هنوز در هاله‌ای از ابهام است اما برخی از پزشکان بیمارستان گفتند، ممکن است انعطاف‌پذیری بدن کودک و گردوخاک سقف داروخانه جلوی صدمات ناشی از این سقوط را گرفته باشد. به‌گفته آنها استخوان‌ها و مفاصل کودکان انعطاف‌پذیری بالایی دارند.

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار