| کد مطلب: ۱۱۳۱۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

رسانه های اسرائیل: احتمالا حملات ایران و حزب‌الله، چند روز طول خواهد کشید

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از یک منبع صهیونیست خبر داد که پاسخ به ترور شهیدان اسماعیل هنیه و «فؤاد شکر»، به صورت یک ضربه نخواهد بود و به صورت شلیک موشک و پهپاد از شمال و شرق فلسطین اشغالی خواهد بود.

رسانه های اسرائیل:  احتمالا حملات ایران و حزب‌الله، چند روز طول خواهد کشید

به گزارش آرمان ملی انلاین ؛ سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل شامگاه امروز یکشنبه به نقل از مسئول در این رژیم گزارش داد که «ما آماده حمله احتمالی از سوی ایران و حزب الله هستیم».

این مسئول اسرائیلی با بیان اینکه این حمله در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین و «فؤاد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله صورت خواهد گرفت، پیش‌بینی کرد که این حمله، چند روز به طول خواهد انجامید.

وی تأکید کرد: برآورد‌ها در اسرائیل این است که این حمله، به صورت یک ضربه نخواهد بود، بلکه شامل موشک‌ها و پهپاد‌های از شمال و شرق [فلسطین اشغالی]خواهد بود.

شبکه ۱۲ اسرائیل هم به نقل از منابع آمریکا خبر داد که «زمان حمله ایران و حزب الله دقیقا مشخص نیست، ولی احتمال دارد طی ۲۴ ساعت آینده آغاز شود».

به گفته این شبکه، در واکنش به احتمال حمله ایران و حزب الله، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا قصد دارد در هفته جاری، به منطقه و فلسطین اشغالی سفر کند.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار