| کد مطلب: ۱۱۲۸۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

دختر حاکم دبی به همسرش: «طلاقت می‌دهم»/ عکس

دختر شیخ محمد آل مکتوم، حاکم دبی، پستی منتشر کرده و خطاب به همسرش به زبان انگلیسی نوشته است که او را طلاق می‌دهد.

دختر حاکم دبی به همسرش: «طلاقت می‌دهم»/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در حساب کاربری رسمی مهره آل مکتوم، دختر شیخ محمد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست‌وزیر امارات متحده عربی، پستی منتشر شد که خطاب به همسرش به زبان انگلیسی نوشته است که او را طلاق می‌دهد.

در این پست نوشته شده: «از آن‌جایی که شما با سایر همراهان مشغول هستی، بدین وسیله طلاق خود را اعلام می‌کنم. تو را طلاق می‌دهم، تو را طلاق می‌دهم، تو را طلاق می‌دهم.»

در پایان این پست نوشته شده: «همسر سابق شما.»

کاربران فضای مجازی، واکنش گسترده‌ای به این پست داشتند. برخی درباره صحت این پشت سوال کردند. برخی هم نوشتند: «آیا حساب هک شده؟»، برخی هم نوشته‌اند: «آیا دلیل خیانت است»، برخی خواستار حذف شدند، چرا که به عقیده آن‌ها، چنین رفتاری «شایسته جایگاه خانواده آل مکتوم و حکومت دبی نیست.»

تا کنون جز در فضای مجازی، درباره این پست، خبری منتشر نشده است.

حکومت دبی یا اعضای خاندان حاکم نیز در این باره سخن نگفته‌اند. حساب کاربری «مانع بن محمد بن راشد بن مانع آل مکتوم» همسر «مهره بنت محمد آل مکتوم» در اینستاگرام نیز درباره پست منتشر شده در حساب کاربر همسرش، چیزی منتشر نکرده است.

مادر «مهره»، زیو گریگرویاکوس، همسر یونانی حاکم دبی است. او ماه می‌سال گذشته با «مانع آل مکتوم» در مراسمی که توجه رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را به خود جلب کرد، ازدواج کرد.

این زوج ماه می‌گذشته، به دنیا آمدن نخستین فرزندانشان را اعلام کردند.

منبع : فرارو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار