| کد مطلب: ۱۱۲۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

درخواست فوری آمریکا ازاسرائیل

وزیر دفاع آمریکا در جریان تماس با همتای صهیونیست خود، در مورد اهمیت فوری باز کردن گذرگاه مرزی رفح برای ادامه جریان کمک‌ها گفت‌وگو کردند.

درخواست فوری آمریکا ازاسرائیل

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛«پنت رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز پنج‌شنبه گفت لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تماس تلفنی داشتند.

رایدر در بیانیه‌ای گفت: وزیر دفاع آمریکا چهارشنبه ۲۹ مه با یوآو گالانت صحبت کرد تا در مورد عملیات اسرائیل در غزه، نیاز به افزایش ارسال کمک‌های بشردوستانه و اهمیت فوری باز کردن گذرگاه مرزی رفح برای ادامه جریان کمک‌ها رایزنی داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، او افزود، این ۲ مقام همچنین درباره تلاش‌ها برای بهبود ارتباطات بلادرنگ بین ارائه‌دهندگان کمک‌های بشردوستانه و ارتش رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کردند.

این تماس تلفنی در شرایطی انجام می‌شود که مصر در پیام‌های متعدد خود به تل‌آویو تاکید کرده که کشیده شدن به سمت تشدید تنش به دلیل عملیات نظامی در مرزهای مصر با نوار غزه، خسارت‌های فاجعه‌باری برای رژیم صهیونیستی به دنبال خواهد داشت.

این تهدیدها پس از آن صورت گرفت که ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب مدعی تسلط کامل بر محور «فیلادلفیا» در امتداد مرز نوار غزه و مصر شد. پیشتر منابع مطلع مصری از ارسال پیامی توسط دولت قاهره برای کابینه رژیم صهیونیستی و اعتراض به یورش ارتش این رژیم به گذرگاه رفح و محور فیلادلفیا پرده برداشته بودند.

 

 

 

 

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار