| کد مطلب: ۱۰۸۷۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

رسانه عبری:اگر در غزه پیروز نشویم خبری از اسرائیل نخواهد بود

به رغم اظهارات وزیر جنگ اسرائیل در رابطه با تسلط بر نوار غزه، اما تا این لحظه محله (حی الدرج) در شمال نوار غزه مملو از جنگجویان است که در آنجا در حال درگیری هستند.

رسانه عبری:اگر در غزه پیروز نشویم خبری از اسرائیل نخواهد بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ روزنامه یسرائیل هیوم به نقل از یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی که با این رسانه گفتگو کرده و قرار است  متن کامل آن در این روزنامه منتشر شود، خبر داد، در شرایط فعلی اگر بدون پیروزی از غزه خارج شویم، دیگر خبری از اسرائیل نخواهد بود.

سرهنگ زوکرمن که از داخل نوار غزه با این رسانه صهیونیستی گفتگو کرده در تشریح حجم و قدرت چالشی که در مقابل اسرائیل قرار گرفته اعتراف می‌کند با وجود آن که 80 و چند روز از جنگ و حملات گسترده به نوار غزه می‌گذرد، اما اگرهم اکنون جنگ متوقف شود اسرائیل دست خالی از آن خارج شده و از آن بدتر تبعات آن باعث می‌شود تا دیگر خبری از اسرائیل نخواهد بود.

گفتنی است دیوید کوهن فرمانده گردان‌های گولانی هم در گفتگو با پایگاه عبری زبان واللا نیوز گفت: جنگ در شمال نوار غزه و در محله الشجاعیه به شدت سخت بود، ما باید به شدت نسبت به تله‌های انفجاری و بمب‌ها هوشیار می‌بودیم، جنگجویان فلسطینی با ما جنگ فکری می‌کردند، آنها در فاصله چند 10 متری ما مستقر بودند، به انتظار ما نشسته بودند، خرما می‌خوردند و آب می‌نوشیدند و منتظر بودند که ما به آنها نزدیک شده تا ما را از پای در آوردند.

گفتنی است، ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به شکست در جنگ در نوار غزه گفت: امکان از بین بردن گروه‌های فلسطینی وجود ندارد و نتانیاهو در این جنگ شکست خورده است.

روزنامه هاآرتص به نقل از اولمرت نوشت: اسرائیل در جنگ علیه غزه امروز در مقابل دو گزینه قرار دارد، اول موافقت با آتش بس و بازگرداندن اسرای موجود نزد گروه‌های فلسطینی است یا ادامه جنگ به نحوی که بتواند گروه‌های فلسطینی را از بین برده و اسرای موجود را بازگرداند.

او در ادامه ضمن شکست خورده توصیف کردن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی اسرائیل افزود: نتانیاهو قادر به تحقق هیچ یک از اهداف خود در نوار غزه نیست، نتانیاهو صرفا رویکرد فریبکاری را در پیش گرفته است، این همان روشی است که از سال‌ها پیش در مدیریت اسرائیل به کار گرفته است اما ادعای کابینه جنگ در از بین بردن گروه‌های فلسطینی از طریق عملیات نظامی امری خلاف واقع است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار