| کد مطلب: ۱۱۳۷۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد

سرقت از خانه زوج مجری صداوسیما / دزدها همه چیز را بردند!/ عکس

مدتی است که سرقت از منازل و اموال مردم زیاد شده است و البته این مشکل گریبان گیر افراد مشهور نیز شده است. آنها به واسطه شهرتشان معمولا بهتر صدایشان شنیده میشود. اتفاقی که برای خانواده شکیبا افتاد و خانم قطبی به ذکر جزییات آن پرداخت. جزییات خبر سرقت خانه شهرام شکیبا و همسر مشهورش ستاره سادات قطبی را در این مطلب بخوانید.

سرقت از خانه زوج مجری صداوسیما / دزدها همه چیز را بردند!/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ستاره سادات قطبی با انتشار ویدیویی از سرقت خودرویشان و تجربه تلخی که به خاطر این دزدی برلای خانواده پیش آمد, توضیح داد. خانم مجری و بازیگر توضیحات بیشتر را در کپشن پستش داد.

سرقت خانه شهرام شکیبا

خانم قطبی نوشت : درب ضد سرقت رو مثل آب خوردن باز کردن اموال سه واحد رو همزمان در عرض دو ساعت به سرقت بردند و درست دوروز قبل از سرقت دوربینها خراب میشه!!!

دزدهای بی شرف اینقدر خیالشون راحت بوده که تمام خونه رو گشتند و حتی جعبه ها رو با آرامش دونه به دونه باز کردند و هر چیز با ارزشی بوده برداشتند سرایدار هم فقط اشک میریزه میگه من تو اتاقم بودم خبری نداشتم حالا جالبه که دزدا چندبار رفتند و اومدند و اثات بردند باز هم سرایدار بی خبر!!! از واحد ما هرچی طلا و نقره و پول و ساعت بود به همراه جعبه ی انگشترهای شهرام و کتونی های علی بردند. از طبقات دیگه هم علاوه برطلا و جواهر و نقره و دلار و سکه و …..

سرقت از خانه زوج مجری مشهور

حتى جاروبرقی و چند تا چمدون لباس و باند و گوشی و کنسول بازی همه رو بردند!!! واقعا حیرون موندم که چطور اینا برنامه ریزی کردند که کی بیان و با خیال راحت بشینن رو تخت و جعبه ها رو بررسی کنن

بعد از اعلام سرقت هم پلیس یکساعت و نیم بعد میاد سر صحنه و یکساعت بعدش یک آقایی از انگشت نگاری میاد که فقط دستگیره های در رو شناسایی میکنه و میگه هیچ اثری نیست!!!

خونه امن ترین جای ممکنه که الان دیگه نیست !!!

سرقت-خانه-شهرام-شکیبا

سرقت از خانه زوج مجری مشهور

امیدوارم فکری به حال این ناامنی ها بکنن البته اگر ذره ایی وجدان داشته باشند!!!

که این اتفاق اگه برای خودشون میوفتاد سه سوته هم دزد رو دستگیر میکردند هم اموالشون صحیح و سالم بهشون برمیگشت

ولی ما ازونا نیستیم و بعد از هفت ماه و نیم نه تنها ماشینمون پیدا نشد بلکه خونمون هم سرقت شد و گفتند شنبه بیاین تشکیل پرونده بدید!

پلیس و آگاهی گویا پنجشنبه و جمعه هم در تعطیلات به سر میبرند و اقایون دزد هم از این قضیه باخبر هستند !!!!
 

منبع : نیک صالحی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار