| کد مطلب: ۱۱۳۶۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

اتباع افغان چه کلماتی را بیشتر در گوگل جستجو می‌کنند؟

اخبار مرتبط با تحولات افغانستان اعم از طالبان و موضوعات امنیتی و همچنین مسائلی چون مهاجرت و ویزا و موضوعات مانند تحصیل و آموزش بیشترین جستجو را در گوگل توسط مهاجران داشته است.

اتباع افغان چه کلماتی را بیشتر در گوگل جستجو می‌کنند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، این تصویر جزئیات بیشتری را نشان می دهد. خبرهای بیشتر از مهاجرین که با واکنش های سیاسی مواجه شده است را هم می توانید در ادامه این خبر بخوانید.

پیشنهاد نماینده مجلس برای خروج افغان‌ها از ایران

احمد بخشایش نماینده مجلس گفت: دولت پزشکیان باید درباره مهاجرین افغان با دولت طالبان مذاکره کند تا هجوم افغان‌ها به چنین شکل زننده‌ای مانند شهر زابل صورت نگیرد.

 وی افزود: افغانستان در گذشته درگیر جنگ داخلی بود و در آن شرایط پذیرش مهاجر تا حدی توجیه پذیر بود اما وقتی این کشور از جنگ خلاص شده است دلیلی ندارد شهروندان افغان به تعداد زیادی در کوچه و خیابان‌های ایران تردد کنند. بخشایش ادامه داد: برخی آنقدر از مهاجرت پزشکان و اساتید دانشگاه گفتند که در دولت قبل این ذهنیت به وجود آمد که افغان‌ها بیایند و جایگزین «رفتگان» شوند و این در حالی است که مهاجر یا باید به لحاظ علمی جایگاه بالایی داشته باشد یا اینکه به عنوان سرمایه‌دار سرمایه‌‎اش را به بازار داخلی تزریق کند تا بتوانیم حضورش در کشور را بر بتابیم. او خاطر نشان کرد: تقریبا صددرصد مهاجرین افغان هیچ منفعتی برای ایران ندارند.

منبع : نامه نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار