| کد مطلب: ۱۱۳۴۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

خزر جان مادر باردار و دخترش را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از فوت مادری ۳۰ ساله و دختر ۱۰ ساله‌اش بر اثر غرق شدگی در سواحل چالوس خبر داد و گفت: پدر خانواده نیز پس از مطلع شدن از حادثه جان باخت.

خزر جان مادر باردار و دخترش را گرفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی چالوس اظهار داشت: در ساعت 10 صبح چهارشنبه 31مردادماه سال جاری طبق اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر غرق شدن یک زن 30 ساله و دختری 10ساله بلافاصله ماموران کلانتری 11 چالوس در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: ماموران در محل پس از تحقیقات مقدماتی پی بردند که اجساد این 2شهروند بر روی آب شناور بوده که توسط عوامل امدادی، به ساحل انتقال داده شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به پیدا کردن گوشی تلفن همراه و دیگر لوازم غرق شدگان در ساحل، تصریح کرد: تحقیقات بعدی ماموران حکایت از آن دارد، که این زن 30ساله به اتفاق دختر 10 ساله از مسافران اهل مشهد بوده که با اجاره منزلی بصورت موقت برای گردش و تفریح به چالوس آمده، اما بدون توجه به علائم هشدار دهنده مبنی بر عدم شنا در مناطق ممنوعه و نا آشنا بودن به فنون شنا در دریا غرق شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی منزل اجاره‌ای خانواده غرق شدگان با کمک راننده آژانس خبر داد و تصریح کرد: تحقیقات بعدی بنا بر نظر پزشکی قانونی زن 30 ساله متوفی 7ماه باردار بوده و همسرش بدلیل شدت ناراحتی و آسیب روحی و روانی ناشی از این حادثه حدود 11 و 30 دقیقه شب همان روز از دنیا رفت.

سرهنگ سلیمانی در پایان خطاب به مردم  هموطنان عزیزی که به خطه شمال سفر می‌کنند تاکید کرد: به شدت از شنا در منطقه ممنوعه بپرهیزند تا  شاهد چنین حوادثی نباشیم.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار