| کد مطلب: ۱۱۲۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

کدام بوستان ها در تهران پیست دوچرخه سواری دارند؟

رکاب زدن در بوستان های پایتخت یکی از ورزش هایی است که هزینه زیادی ندارد. بوستان هایی که به پیست دوچرخه سواری مجهز شده اند محل خوبی برای گذراندن یک روز گرم تابستان هستند.

کدام بوستان ها در تهران پیست دوچرخه سواری دارند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حتی اگر دوچرخه هم ندارید می توانید با مبلغی کم از کیوسک های مستقر در بوستان ها دوچرخه کرایه کنید و ساعت ها رکاب بزنید.

 

بوستان پلیس

نشانی: فلکه چهارم تهرانپارس، خیابان شهیدان قزوینی(توحید)

منطقه: ۴

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: شهیدباقری یا تهرانپارس

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: پارک پلیس

امکان اجاره دوچرخه: دارد

هزینه کرایه دوچرخه: ۵۰ هزار تومان

مناسب رده سنی: همه رده‌های سنی

معرفی: بوستان پلیس یک پیست حرفه‌ای برای دوچرخه‌سواری است که تا هنگام غروب آفتاب می‌توانید از کیوسک مستقر در بوستان دوچرخه کرایه کنید. اگر هم خودتان دوچرخه دارید که می‌توانید در کنار دیگر دوچرخه‌سواران از امکانات پیست استفاده کنید.

 

دوچرخه‌سواری در باغ اناری

بوستان پلیس در ۲ بخش شمالی و جنوبی ساخته شده که مسیر پیاده‌روی و پیست دوچرخه‌سواری در قسمت شمالی این پارک ایجاد شده است. سرسبزی بوستان پلیس به زمان قاجار برمی‌گردد؛ زمانی که یک تاجر زرتشتی به نام ارباب هرمز در این باغ که به باغ اناری معروف بوده، سکونت داشته است. عمارت محل سکونت ارباب هرمز حالا در قسمت شمالی باغ قرار دارد و تبدیل به موزه گرافیک ایران شده است. این بنا در شانزدهم اسفند۸۴ به شماره۱۴۶۱۰ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و امکان رکاب‌زنی در اطرافش مهیاست.

منبع : همشهری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار