| کد مطلب: ۱۱۳۷۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

لباس ارزان در استانبول: از کجا لباس فِیک ارزان اما با کیفیت بخریم؟

معمولا هرکسی که به قصد خرید به استانبول سفر می کند تمام وقت خود را در مراکز خرید مجلل استانبول می گذراند و خرید خود را در این مراکز انجام می دهد. اما نکته مهم این است که بسیاری از این افراد نمی دانند که بازارهای ارزان تری برای خرید محصولات هایکپی با کیفیت بالا در استانبول وجود دارد، جایی که ممکن است لباس هایی شبیه به مراکز خرید لوکس استانبول را با قیمتی بهتر پیدا کنند.

لباس ارزان در استانبول: از کجا لباس فِیک ارزان اما با کیفیت بخریم؟

اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد لباس فروشی های ارزان در استانبول به دست آورید، تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید.

از کجا لباس ارزان در استانبول بخریم؟

محله های زیادی برای خرید لباس ارزان در استانبول وجود دارد اما همگی انها محبوب نیستند. در لیست زیر محبوب ترین مراکز خرید ارزان در استانبول ذکر گردیده اند.

آدرس

نام

Sinanpaşa, Ortabahçe Cd. 10-1, 34353 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

بازار بشیکتاش

Kemal Paşa, Ordu Cd. No:40, 34134 Fatih/İstanbul, Türkiye

منطقه لاللی

Adnan Kahveci, Erenler Cd. No:18, 34528 Beylikdüzü/İstanbul, Türkiye

یک شنبه بازار استانبول

Osmanağa, Göksel Sitesi, 34714 Kadıköy/İstanbul, Türkiye

منطقه کادیکوی

 
   
   
   
   

اطلاعات بالا از وب سایت travelling topics استخراج گردیده است. برای مشاهده لوکیشن دقیق می توانید از مقاله رسمی این وب سایت با نام Istanbul fake market بازدید کنید. با ورود به این سایت و کلیک روی نقشه های موجود می توانید به راحتی لوکیشن دقیق مکان های ذکر شده در جدول بالا را پیدا کنید. 

بازار بشیکتاش 

لباس 2

خیابان خرید بشیکتاش که در قسمت اروپایی شهر قرار دارد از چند پاساژ تشکیل شده است که در آن لباس های مختلفی به فروش می رسد. به عنوان مثال در ورودی بازار بشیکتاش یک پاساژ ارزان قیمت به نام سینان پاشا وجود دارد که برای خرید لباس های ارزان و تقلبی بی نظیر است.

بد نیست بدانید در این بازار می توانید لباس هایی از برندهای معروفی مانند برشکا را با قیمت های بسیار مناسب پیدا کنید. اما مردم عمدتا برای خرید لباس های تقلبی و ارزان به این بازار مراجعه می کنند.

برای رفتن به این خیابان می توانید از خط مترو M2 استفاده کنید و به سمت ایستگاه عثمانبی بروید و از آنجا 20 دقیقه پیاده روی کنید تا به این بازار برسید.

منطقه لاللی

لباس 3

منطقه لاللی بهترین مکان برای خرید لباس با قیمت مناسب در استانبول است. همچنین می توانید لباس های ارزان و فیک را در منطقه لاللی پیدا کنید که در هیچ کجای ایران همانند آن ها را نخواهید دید. بیش از 7000 فروشگاه در این منطقه وجود دارد که بیشتر آنها فروشگاه های پوشاک هستند.

بد نیست بدانید که هر ساله در ماه آگوست، جشنواره خرید لاللی نیز در این منطقه برگزار می شود که طی آن کل منطقه به مرکز خرید غول پیکری برای خرید لباس ارزان در استانبول تبدیل می شود. بنابراین، به خصوص اگر در ماه آگوست به استانبول سفر می کنید، از منطقه لاللی دیدن کنید.

برای رفتن به این بازار، از خط مترو M2 استفاده کنید، در ایستگاه Vezneciler پیاده شوید و به سمت این بازار بروید.

بازارهای هفتگی استانبول

اگر سفر شما به استانبول طولانی است و قصد دارید یک هفته کامل در استانبول بمانید، حتماً خرید خود را از بازارهای هفتگی استانبول انجام دهید. در بازارهای هفتگی استانبول می توانید هر چیزی که فکرش را بکنید پیدا کنید. لباس های تقلبی، لباس های مارک ترک، کیف، کفش، سبزیجات، میوه ها، لوازم خانگی و ... از جمله مواردی است که در بازارهای هفتگی استانبول می توانید پیدا کنید.

محبوب تریم بازار های هفتگی در استانبول به شرح زیر اند:

  • یک شنبه بازار: Sinanpaşa, Ortabahçe Cd. 10-1, 34353 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye
  • چهارشنبه بازار: Ali Kuşçu, Darüşşafaka Cd. 25 A, 34083 Fatih/İstanbul, Türkiye

فروشگاه های منطقه کادیکوی

از آنجایی که این بازار در قسمت آسیایی شهر قرار دارد و گردشگران کمتری نسبت به قسمت اروپایی از آن بازدید می کنند، قیمت لباس ها نیز کمتر است. 

پیشنهاد می کنیم ابتدا به خیابان استقلال بروید و از قیمت لباس های آن منطقه مطلع شوید، سپس به ساحل کاپاتاش بروید و با کشتی به سمت کادیکوی حرکت کنید و در این بازار گشت و گذار کنید تا تفاوت قیمت لباس بین کادیکوی و استقلال را ببینید. 

گاهی ممکن است همان لباس هایی را که در خیابان استقلال دیدید با قیمت کمتری در بازار کادیکوی پیدا کنید.

سایر بازارهای پوشاک ارزان در استانبول

با توجه به اینکه تعداد این مناطق بسیار زیاد است در ادامه فقط به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • فروشگاه های منطقه فاتح Fatih district stores
  • فروشگاه های منطقه مرتر Merter area stores
  • بازار آراستا استانبول Arasta Istanbul Bazaar
  • بازار کاپالی Kapali market
  • بازار محمود پاشا Mahmut Paşa market
  • بازار آکسارای استانبول Aksaray Bazaar in Istanbul

سخن پایانی

در زمان خرید از بازار های استانبول باید حواستان باشد که کلاه سرتان نرود زیرا برخی از فروشنده ها سعی می کنند کالاها را گران تر به توریست ها بفروشند. در زمان خرید کردن حتما با فروشنده ها چانه زنی کنید تا بتوانید کالای مد نظرتان را با قیمت کمتری خریداری کنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار