| کد مطلب: ۱۱۳۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

قیمت انواع نبشی مرداد ماه 1403

نبشی یکی از کاربردی‌ترین مقاطع در صنعت ساختمان سازی است و در اسکلت فلزی ساختمان‌ها، خرپاها و دیگر سازه‌های عظیم شاهد استفاده از آن‌ها هستیم. نبشی‌ها انواع مختلفی دارند و توسط تولیدکنندگان متفاوتی تولید می‌شوند. از این رو قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. عوامل متعددی در تعیین قیمت نبشی نقش دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به روش ساخت، استاندارد آن، استحکام، سرعت تولید، خصوصیات فیزیکی و مکانیکی اشاره نمود.

قیمت انواع نبشی مرداد ماه 1403

علاوه بر این قیمت روز آهن و سایر مواد اولیه و همچنین نوسانات قیمت ارز نیز قیمت نبشی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین مهندسین و افراد فعال در حوزه ساخت و ساز باید پیش از خرید نبشی قیمت انواع نبشی را استعلام بگیرند تا بتوانند برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای برای مدیریت پروژه خود و پیشرفت آن داشته باشند.

قیمت امروز انواع نبشی در بازار

قیمت انواع نبشی مرداد 1403 با نوسانات زیادی همراه است و مصرف کنندگان باید به صورت روزانه آن را پیگیری کنند و استعلام بگیرند. به طور کلی قیمت گذاری نبشی دارای روال ثابتی نیست و عوامل متعددی می‌تواند قیمت این محصول را دستخوش تغییراتی نماید. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیق آن را پیش بینی نمود. زیرا گاهی اوقات علت نوسان قیمت نبشی‌ها تورم و رکودی است که در دیگر محصولات به وجود می‌آید. اما معمولا قیمت نبشی‌ها با توجه به فاکتورهایی مثل وزن، سایز و ضخامت، نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضا و ... مشخص می‌شود و سایر عوامل نیز بر روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. از این رو توصیه می‌شود که پیش از هر اقدامی برای خرید نبشی از قیمت لحظه‌ای آن مطلع شوید. در جدول زیر قیمت نبشی را در زمان نگارش این محتوا مشاهده می کنید:

نام محصول

قیمت

سایز

طول شاخه

نبشی 3

30.100 تومان

3

6 متر

نبشی 4

29.600 تومان

4

6 متر

نبشی 5

29.600 تومان

5

6 متر

نبشی 6

29.100 تومان

6

6 متر

نبشی 8

28.800 تومان

8

6 متر

نبشی 10

28.500 تومان

10

6 متر

نبشی 12

28.300 تومان

12

6 متر

 

عوامل موثر بر قیمت  انواع نبشی

اگر به فکر استعلام قیمت انواع نبشی مرداد 1403 هستید باید بدانید که عوامل متعددی وجود دارد که در تعیین نرخ نبشی‌ها موثر است. هر یک از این عوامل به نوبه خود می‌تواند موجب افزایش و یا کاهش قیمت نبشی در بازار مصرف شود. عوامل تعیین کننده قیمت نبشی به شرح زیر هستند:

  • جنس
  • ابعاد
  • هزینه تولید
  • نرخ ارز و تورم
  • میزان عرضه و تقاضا
  • وجود رقابت میان تولید کنندگان
  • مشخصات فنی نبشی
  • قیمت مواد اولیه
  • فرآیند تولید
  • وضعیت اقتصادی و سیاسی حاکم بر جامعه

نبشی2

علت تفاوت قیمت نبشی تولید کنندگان مختلف

اگر به بازار نبشی و سایر مقاطع فولادی مراجعه کنید با قیمت‌های مختلفی مواجه می‌شوید. شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که علت تفاوت قیمت انواع نبشی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرایط تولید و عرضه محصولات در تمامی کارخانه‌ها یکسان نیست. به بیانی دیگر هر یک از کارخانه‌های فولادسازی برای مدیریت خطوط تولید خود فناوری‌ها و استانداردهای متفاوتی را به کار می‌برند و تعداد پرسنل متفاوتی دارند.

این مسائل موجب اختلاف قیمت و کیفیت نبشی‌ها در بازار می‌شود. از این رو نیاز است مصرف کنندگان هنگام خرید نبشی قیمت جدید تولیدکنندگان مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایند تا در نهایت بتوانند محصولی با بهترین کیفیت و قیمت که با بودجه آن‌ها مطابقت دارد تهیه کنند. لازم به ذکر است که این افزایش تنوع قیمت در بازار نبشی موجب می‌شود که توان خرید مصرف کنندگان افزایش یابد و بتوانند متناسب با بودجه خود به تامین مقاطع فولادی مورد نیازشان بپردازند.

کاربردهای انواع نبشی

انواع نبشی کاربردها و موارد مصرف مختلفی در صنایع گوناگون دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صنعت نفت و گاز در بخش سکوها و دکل‌های نفتی
  • صنعت خودرو در بخش بدنه و شاسی
  • صنعت کشاورزی در قسمت گلخانه، تجهیزات آبیاری و حصار کشی
  • صنعت لوازم خانگی در تولید وسایلی مانند اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی و ...
  • صنعت ساختمان در قسمت اسکلت‌های فلزی، خرپا، درب و پنجره، حفاظ و ...

نبشی3

خرید انواع نبشی

بهترین روش برای استعلام قیمت انواع نبشی مرداد 1403 و خرید آن به صورت اینترنتی و آنلاین است. سپس به قسمت مرتبط با فروش و استعلام قیمت مراجعه کنید و با چند کلیک ساده از قیمت لحظه‌ای و امروز نبشی تمامی کارخانجات مطلع شوید. پس از بررسی قیمت‌ها می‌توانید محصول مد نظر خود را در حجم و تعداد دلخواه سفارش دهید تا پیش فاکتور برای شما صادر شود.

دقت داشته باشید که حتما اطلاعات پیش فاکتور که شامل مشخصات محصول، اطلاعات طرفین معامله، نحوه ارسال باربری، مقصد خریدار و هزینه ارسال و تاریخ تحویل به درستی ثبت شده باشد. پس از تایید این موارد می‌توانید برای پرداخت هزینه محصول اقدام نمایید و به راحتی نبشی‌های مورد نیاز پروژه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنید.

سخن پایانی

برای خرید نبشی و استعلام قیمت انواع نبشی باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید. این عوامل شامل نوع آلیاژ، کیفیت ساخت، سایز، ضخامت، شرکت تولید کننده محصول و ... می‌شود. تمامی این عوامل تاثیر بسزایی در تغییر قیمت نبشی دارند و موجب می‌شوند بازار نبشی با نوسانات زیادی همراه باشد. بنابراین با توجه به ثابت نبودن قیمت نبشی و سایر مقاطع فولادی در بازار مشتریان می‌توانند با توجه به لیست قیمت‌های روز نبشی موجود در بازار به راحتی آن‌ها را بررسی کنند و متناسب با نیاز پروژه خود بهترین محصول را خریداری نمایند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار