| کد مطلب: ۱۰۶۸۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

هشدار وزیر راه به مردم / شرایط واگذاری زمین رایگان از زبان وزیر راه

وزیر راه گفت: در حوزه روستایی تا پایان سال ۵٠٠ هزار قطعه زمین به افرادی که به روستا مهاجرت کمند، واگذار می‌شود و همچنین ۴٠٠هزار قطعه زمین به پروژه‌های تک طبقه واگذار شده است.

هشدار وزیر راه به مردم / شرایط واگذاری زمین رایگان از زبان وزیر راه

لاجرم افرادی که مذهبی هم نیستند به بحران جمعیت توجه دارد و اگر ٣٠ سال آینده ایران با همین رویه قبل دنبال کنیم و این تلنگر به همه نمی‌خورد، در آینده خودمان را نمی‌بخشیم که می‌توانستیم کاری کنیم اما نکردیم.

 مهرداد بذرپاش در مراسم واگذاری زمین به ٢۵٠٠ خانواده در راستای اجرای قانون جمعیت جوانی با بیان اینکه موضوع جمعیت جوانی از قوانین خوب مصوب در مجلس است که این قانون  افتخار مجلس کنونی خواهد بود، اظهار داشت: سخت‌تر از تصویب این قانون، اجرای آن در دولت است اما برای اجرای این امر مقدس که مورد تاکید مورد رهبر و رییس جمهوری بوده با تمام ظرفیت ٣٢ هزار قطعه زمین را در سراسر کشور  به خانوار واجد شرایط واگذار می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه ایجاد فضای امید و نشاط و اجتماعی مورد تأکید همه باید باشد، گفت: لاجرم افرادی که مذهبی هم نیستند به بحران جمعیت توجه دارد و اگر ٣٠ سال آینده ایران با همین رویه قبل دنبال کنیم و این تلنگر به همه نمی‌خورد، در آینده خودمان را نمی‌بخشیم که می‌توانستیم کاری کنیم اما نکردیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از مهمترین سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی واگذاری زمین به خانوار در قانون جوانی جمعیت است، ادامه داد: در حوزه روستایی تا پایان سال ۵٠٠ هزار قطعه زمین به افرادی که به روستا مهاجرت کمند، واگذار می‌شود و همچنین ۴٠٠هزار قطعه زمین به پروژه‌های تک طبقه واگذار شده و تاکید داریم که ما در برگرداندن این انفال به مردم بخل نمی‌ورزیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار